• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 10395 - تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - ساعت: 15:48

چاپ
تجمع مردم دارابکلا مقابل فرمانداری و بستن جاده

درپی ناپدید شد یک زن جوان دارابکلایی؛

تجمع مردم دارابکلا مقابل فرمانداری و بستن جاده


پیش‌ازظهر امروز تعدادی از مردم روستای دارابکلا در اعتراض به ناپدید شدن یک زن جوان دارابکلایی مقابل فرمانداری میاندورود تجمع کردند و جاده ارتباطی ساری به میاندورود و میاندورود به نکا را برای دقایقی بستند.

به گزارش میانخبر ، پیش‌ازظهر امروز تعدادی از مردم روستای دارابکلا در اعتراض به ناپدید شدن یک زن جوان دارابکلایی مقابل فرمانداری میاندورود تجمع کردند و جاده ارتباطی ساری به میاندورود و میاندورود به نکا را برای دقایقی بستند.

هفته قبل این زن جوان که قصد رفتن به دندان پزشکی در ساری را داشت از چهارراه آزادگان سورک سوار بر ماشین شده و بعد از آن دیگر نشانی از وی پیدا نشده است.

در پی این اتفاق تعدادی از مردم دارابکلا که علت اصلی بروز چنین اتفاقی را ساماندهی نبودن تاکسی‌های شهرستان میاندورود و نصب نبودن دوربین در چهارراه آزادگان می‌دانستند جاده مواصلاتی شهرستان میاندورود به ساری و نکا را مسدود کردند.

درپی آن مسئولین وارد صحنه شدند و جمعیت به سمت فرمانداری میاندورود رفت و در مقابل فرمانداری، مردم از فرماندار و مسئولین امنیتی و انتظامی تقاضای پیگیری این موضوع و تلاش برای پیدا شدن این زن را کردند.

فرماندار میاندورود نیز با بیان اینکه ناموس شما ناموس من هم است، گفت: نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نیستیم و تعللی درکار نیست و همه در حال تلاش برای حل این موضع هستند.

بعد از سخنان فرماندار میاندورود ظاهرا این افراد قانع نشده و دوباره اقدام به مسدود کردن جاده مقابل فرمانداری را کردند که با صحبت‌های انجام گرفته بعد از چند دقیقه جاده باز شد و عبور و مرور با کندی صورت می‌گرفت.

این اتفاقات در حالی درحال رخ دادن است که چند سالی است که مردم منطقه و به‌خصوص کسانی که از چهارراه آزادگان به سمت ساری و بالعکس مسافرکشی می‌کنند انتظار ساماندهی و مشخص شدن مکان خاصی برای مسافرکش‌ها و داشتن تاکسی هستند اما تا به‌حال از سوی مسئولین به‌دلایل مختلف این کار انجام نگرفت.

قطعا ساماندهی شدن این مسیر باعث اطمینان خاطر خانواده‌هایی می‌شود که فرزندان آنها از این مسیر رفت و آمد می‌کنند و باعث به‌وجود آمدن امنیت در منطقه می‌شود.

شاید عادت کردیم به اینکه تا حادثه‌ای رخ ندهد چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود اما قطعا نصب دوربین نیز یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند از بروز چنین حوادثی جلوگیری کند.

در پایان انتظار می‌رود اهالی روستای دارابکلا نگاه مسئولانه‌تر نسبت به تلاش مسئولین برای پیدا شدن زن جوان داشته باشند و از انجام رفتارهای احساسی که ایجاد ناامنی و بروز خشونت می‌کند جلوگیری کنند که قطعا ایجاد چنین ناامنی‌هایی تفاوت چندانی با افراد دیگری که ایجاد ناامنی می‌کنند نخواهد داشت.

قطعا نبود دوربین در مناطق مختلف شهرستان یکی از مشکلات موجود است که اگر رفع شود می‌تواند کمک بسیار خوبی برای مردم و مسئولین باشد و انتظار می‌رود مسئولین نسبت به آن توجه جدی داشته باشند.



برای این پست 30 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 19:06 علی اکبرعبداللهی وشوایی

    ممنون ازمدیریت محترم سایت میانخبربه خاطر اطلاع رسانی . امیدواریم دستگاههای امنیتی , قضایی وشبه قضایی حساسیت بیشتری نسبت به این گونه موارد داشته باشند تامردم درتمام جای ایران احساس امنیت داشته باشند.

    پاسخ به نظر
    + 24 - 3
  • سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 21:28 star

    آنچه که به جایی نرسد فریاد است! تا کی باید داد زد؟تاکی باید حنجره ترکوند؟همیشه باید یه جای کار خراب شه تازه آقایون به هوش بیان؟ امنیت ناموس مردم با کسی شوخی نداره،آبروی ریخته شده انسانی بازی نیست....... سپاس فراوان از مدیریت بزرگوار پایگاه خبری تحلیلی میانخبر،سرتان سلامت!

    پاسخ به نظر
    + 25 - 0
  • سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 23:32 سعید

    سلام خنده داره ناموس ما ناموس من هم هست! بیاین دارابکلا ببینید چندتا دوربین تومحل نصبه چندسال اینکار انجام شده ،خیلی جاها هم به درد محل خورده،اما متاسفانه نمیدونیم فرماندار داره چیکار میکنه! چهارراه آزادگان تقریبا میشه گفت مرکز میادروده واقعا چندتا دوربین نیاز نداره؟! آقای فرماندار اگه مشکل بودجه دارید اهالی دارابکلا حاضرند پول جمع کنند برای این منطقه دوربین بخرند!!

    پاسخ به نظر
    + 40 - 4
  • سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 23:50 افشین

    نمایندگان مجلس و مسئولین تنها مشکل نبود فضا برای ساماندهی منطقه چهارراه و عدم عقب نشینی فضاهای تجاری و. تاخیر در اجرای میدان چهارراه که 20سال این موضوع به تاخیر افتاده

    پاسخ به نظر
    + 21 - 1
  • چهار شنبه 16 اردیبهشت 1394 - 10:59 عباسعلی ایشتیرید

    سلام...چرا دیر این قضیه رو اطلاع رسانی کردید؟

    پاسخ به نظر
    + 13 - 0
  • چهار شنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:00 darab

    آيا بايستي اين اتفاق مي افتاد تا مسئولين به فكر فرو روند؟ آخه اين چه پليس راهي كه دوربين نداره؟ وقتي مسئوليني كه حداقل نياز را برآورده نمي كنند چه مسئوليني هستند؟ چه كسي پاسخگوي مردمان دارابكلاست؟ چه كسي اين ترس و دلهره را از دل مردمان خواهد برداشت؟ چه طور شد كه پس از اين اقدام ديروز همه ي سايت ها از اين اتفاق نوشتند آيا تا به حال در خواب بودند؟ و شمايي كه بومي محلي چرا ..؟

    پاسخ به نظر
    + 29 - 1
  • چهار شنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:08 محمد

    چرا فرآیند دادرسی در قوه قضاییه اینقدر طولانی می باشد.اگر مجرمان پس از دستگیری در کوتا ه ترین زمان ممکن محاکمه شوند و به اشد مجازات برسند آمار جرم خیلی پایین میاد . اگر قاتل اون مادر فدارکار نکایی که چند وقت پیش به خاطر حفظ عفت و عصمت خویش از ماشین به بیرون پرت شد ؛اعدام می شد و زمان محاکمه اینقدر طولانی نبود شاید تاثیر بیشتری بر رفتار مجرمانه بعضی از انسانهای درنده داشته باشد.

    پاسخ به نظر
    + 27 - 2
  • چهار شنبه 16 اردیبهشت 1394 - 21:41 حسین رحیمی

    ایشالا زودتر پیدا بشه ........خدایا به خانوادش صبر بده

    پاسخ به نظر
    + 13 - 0
  • چهار شنبه 16 اردیبهشت 1394 - 21:55 پسوند دارابی

    مالیات هایی که ما داریم میدیم اگه صرف امنیت و آرامش و آسایش ما خرج نشه پس صرف چی میشه؟!! انجام همچین کار کوچیکی نصب دوربین و سازماندهی ماشین های سواری مگه چقدر هزینه داره! به چه قیمتی !! به قیمت مثلا مرگ یه مادر که یه بچه ی دوماهه داره!! ایران فقط تهران نیست!! همه ی مردم ایران هر جای ایران باشن حق دارن که در آرایش و آرامش و رفاه زندگی کنن!! مگه غیر از اینه!!؟

    پاسخ به نظر
    + 23 - 0
  • چهار شنبه 16 اردیبهشت 1394 - 22:52 کیجا

    ننگ باد بر مسولیت بی غیرت این شهرستان . فقط برای در اختیار گرفتن صندلی نمایندگی در مجالس،ریاست،مدیریت امدند اسم در کردند که شهرستان میاندرود جزتقسیمات کشوری باشه.آقای فرماندار ناموس شما میاد بخاطر کار وکلاسش تو اون چهار راه منتظر ماشین سواری باشه تا به مقصد برسه؟؟! مسلما نه چون امنیتش صفره. چهارراه ازادگان سورک بغل دستتونه پمپ بنزینشم همینطور وقتی اونجا نه دوربین مدار بسته خوب گذاشتی نه تاکسی شهرداری، وای بحال دورترین مناطق مرزی ک شما فرماندارشی و شما که نماینده مجلس شدی با رأی همین ملت و شما ک مدیر شدی در هرپستی که هستی ننگ باد شما را. من از بیگانگان هرگز ننالم **که بامن هر چه کرد آن اشنا کرد. عالیجنابان علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. حالا چند وقت دیگه بیاید تو بوق و کرنا کنید که رای گیری شرکت کنید ،مایی ک امنیت جاده ایمون صفر هست. ممنون از سایت خبری میانخبر

    پاسخ به نظر
    + 29 - 1
  • پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394 - 10:29 هموطن

    سلام.. خوب آخه این وضعشه چرا ما نباید امنیتو آسایش داشه باشیم تا کی این اتفاقا بیوفته مگ همین جن وقته پیش عبور ماکران ی پسرو دستگیر نکردن بخاطر آزار و اذیت خوب چرا ؟؟؟؟ چرا باید اینطوری بشه توروخدا مسئولین ی فکری بکنن ماها دیگ بزرگ شدیم وقتی میخوایم بریم جایی نمیتونیم دیگ با مادرمون بریم ک .... خواهشن کاری کنین

    پاسخ به نظر
    + 11 - 0
  • پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394 - 11:16 ريكا نكايي

    وجدان كجا رفت تا كي بايد اين حرف حديث شنيد مازندران شده محل فساد نه صنعت حيف حيف اين همه اسم نصب مازندران رفت .... از خدا ميخوام بدترين مجازات اين كثافت بكشن بايد حيوونارو دو طرف بست به ماشين.يكي بيايد قطعه قطعه كنه بدنشونو تا درس عبرتي بشه براي بي ناموسا.

    پاسخ به نظر
    + 15 - 0
  • جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 00:18 .....

    سلام مسئولین محترم شماهایی که نمی توانید امنیت جهار راه ازادگان را برقرار کنید چطور ادعا دارین که امنیت مرزها و منطقه و خلیج فارس و ... را در دست دارین

    پاسخ به نظر
    + 6 - 1
  • جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 22:33 جوادحیاتی

    سلام حاجی چه خبر؟ جای امیدواری هست؟

    پاسخ به نظر
    + 7 - 1
  • یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 15:41 علی محمودی

    سلام . از مسولین مربوط تقاضای عاجزاته دارم .این نااهلان را بی اتلاف وقت به سزای عمل ناشایست برسانند.

    پاسخ به نظر
    + 12 - 0
  • یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 16:01 ناشناس

    پیدا شد یا نه؟

    پاسخ به نظر
    + 5 - 1
  • دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 23:42 ارشام

    سلام.از مسولین خواهش میکنیم هرچه زودتر پیداش کنین! تا کی!!!بچش چشم انتظارشه!

    پاسخ به نظر
    + 6 - 2
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 10:45 8

    مردم دارابکلا خیلی ناراحت و خشمگین هستن حیلی! کسایی که مسبب مرگ وحشتناک و غیر انسانیه این مادر که یه بچه شیرخار دوماهه داشت باید به بدترین شکل ممکن مجازات بشن تا دل رنج دیده و شکسته و پر از خشم و نفرت ما کمی آروم بگیره!

    پاسخ به نظر
    + 23 - 0
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 14:16 اسرمی ریکا

    چه وضعشه بابا بگیرین اعدامشون کنین ما خودمونم خبر داریم قاتل بچه کجا اما متسفانه قاتل های مورد نظر جای رشد و پرورش پیدا کردن که اون منطقه معروف به منطقه بی فرهنگاست من اگه جای خانواده محترم رمضانی بودم یا قصاص یا اعدام همین...........با کمال تاسف به خانواده اقای رمضانی تسلیت عرض می نمایم....اسرم

    پاسخ به نظر
    + 11 - 2
    جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 01:37 علی

    آقای اسرمی ریکا قبل از انکه جواب شما رو بدم عرض تسلیت به خانواده داغدار رمضانی و طلب مغفرت براین آن مرحومه دارم . جنابعالی خیلی دم از فرهنگ نزن خوب نیست جمع میبندی بقول فرمایش حضرتعالی که میدونی از کجاست مردم اون محل همه داغدارند برای این مرحومه . خدا قاتلانشون رو لعنت کنه ما هم انتظار داریم به اشد مجازات برسند بدون کمترین تخیف چون ناموس ماهم بوده فرقی نمیکنه بچه دارابکلا بوده یا جای دیگه این چه طرزتفکریه که شما دارید متاسفانه جونهای این دوره فکر میکنند همه چیزرو میدونند اما ..... بگذریم با این لحن سخن گفتن اصلا درست نیست ایا شما میدونید که همین مردم بقول شما بی فرهنگ الان 15 روزه که دست به دعا هستند و از ناراحتی شب و روز نداشتند تا امروز هم که شنیدند ناراحتیشان چندین برابرشده سطحی فکر نکنید لطفا

    پاسخ به نظر
    + 12 - 1
    پنج شنبه 31 اردیبهشت 1394 - 21:45 جامخانه

    بی شخصیت همه که مثل هم نیستند بی فرهنگ خودتی

    پاسخ به نظر
    + 4 - 4
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 14:43 ناشناس

    خدایش بیامرزدخانم رمضانی رو ازنزدیک نمیشناختم اماازهمه جزتعریف تمجیددرهمه زمینه ازاو شنیدمازنظرحجاب. ایمان .اعتقاد .اخلاق. ..هیچ کس جز خوبی ازاونمیگوید..ازقوه قضاییه میخواهیم هرچه سریعتر درعرض 24ساعت این جنایتکاران راکه اسم انسانیت رابهلجن کشیدن به بدتریت شکل ممکن درمیان مردم دارابکلا شکنجه واعدام کنید تا شاید..شاید کمی ازدرد رنج وحشت وهراسی که این مدت متحمل شدند کاسته شود ...دیگر تامل جایزنیست جرم مشخص حکم مشخص است لطفا فکر کنیداین خانم ازخانواده ی خودتان است همان کاررا انجام دهید که برای فرزندانتا ن اتفاق میافتاد توقع داشتید...پس به خواسته خانواده ی ان مرحوم وخواست مردم دارابکلا ان مجرمان به ظاهر انسان نماهارا ِاعدام تادنیا ازشر انها پاک شود وباعث عبرت دیگران شود......متشکرم

    پاسخ به نظر
    + 8 - 0
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 04:39 پسوند دارابی

    خواهر ما وقتی قللبش برای نوزاد دوماهش میتپید وقتیی عاشق همسر زحمت کش و مهربونش بود مظلومانه کشته شد جامعه ی خودتونو اصلاح کنید ای مردم فرهنگ خودتونو اصلاح کنید! تا کی زن به جرم زن بودن توی خونه محبوس بشه بخاطر نگاه هرزه و کثیف گناهکاران!! اسلامی که حضرت محمد میخواست بهترین روش برای زندگی باشه و مردم شاد و راحت زندگی کنن این نبود! راهتونو کج نرین!! و بترسین از روزی که عذاب الهی تر و خشک رو با هم میسوزونه!

    پاسخ به نظر
    + 21 - 0
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 23:20 اسرمی

    خداوند به خانوادش صبر بده.به نظرمن آه گریه های اون طفل سه ماهه این سه حیوون وحشی رو رسوا کرده.

    پاسخ به نظر
    + 8 - 2
  • شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 01:20 فاطمه دختر دارابکلا

    واقعا این غم بزرگ ودرد اور رو به خانواده این خواهر عزیزم تسلیت میگم زنی مهربون که تازه مادر شده بود نتونست دختر کوچولوی خوشگلشو بادستای خودش بزرگ کنه ایشالا توبهشت جایگاه خوبی داشته باشه چون خیلی مظلومانه از ین دنیا رفت .......و از تمام مرا کز غذایی استان و حتی کشور تقاضا دارم عوامل این جنایت رو به اشد مجازات برسونن هرچه سریعتر چون ن تنها خانواده اون مرحومه و مردم دارابکلا بلکه همه مردم منتظر اون لحظه هستند تا حداقل ذره کوچیکی از اون غم بزرگ کاسته و کم بشه لطفا مسئولین رسیدگی کنن!........

    پاسخ به نظر
    + 10 - 0
  • شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 15:08 علی کلتی

    خاک تو سر ملت صاف صاف راه میرن اینو اونو میکشن خانواده هارو عزادار میکنن ایناهم عین خیالشون نیست

    پاسخ به نظر
    + 9 - 1
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 11:44 م۰د

    سلام واقعا متاسف شدم 'من تازه خواهر شوهر عزیزم رو بخاطر دیر تشخیص دادن بیماری و ایست قلبی از دست دادم 'دیشب ماجرا رو از یکی از دوستانم که اقوام این خانم عزیز دارابکلایی هستن شنیدم ۰من ساکن هرمزگان هستم 'دوست داشتم پیامی بدم و به مادر و همسر و تمام خانواده این عزیز تسلیت بگم و بگم ما رو هم در غمشون شریک بدونن خدا 'صبرشان بده ۰۰۰۰۰۰۰ ۰انشاا۰۰۰۰هر چه زودتر این گرگهای آدم نما به سزای عملشان برسن '۰. نمیدونم چی بگم واقعا غم بزرگیه ۰اینها همه زنگ خطره ' انسانیت و وجدان آدمها کجا رفته 'ما داریم به کجا میرویم ????? آخه چرا باید این چنین ماجراهایی پیش باید ?????

    پاسخ به نظر
    + 6 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 09:35 دختری از همون دیار

    من هم مثل همه متاسف و ناراحتم دلم واسه اون طفل سه ماهش پر میکشه تا ببوسمش واسه اون مادرش واسه پدرش که چجوری میتونن فراموش کنن که هیچوقت نخواهند کرد امیدوارم به سزای عمل زشت و کثیف شون برسن به بدترین نحو خدا دل پدر وادر شون به درد بیاره که دل اینهمه مردم به درد آوردن همه مردم منطقه ناراحتن دل نگران و امیدوار به قصاص .

    پاسخ به نظر
    + 6 - 0
  • پنج شنبه 31 اردیبهشت 1394 - 23:18 خانی دارابی

    دلم برای اون بچه بی گناه سوخت که باید بدون مهر مادری بزرگ شه، من مطمئنم که خدیجه تا آخرین نفسش دل و ذهنش پیش دخترش بود آقایون مسئول خجالت نمیخواین بکشین؟!! ما مردم که مردیم شما دیگه چی هستین!!کاش برای خانواده خودتون پیش بیاد * شاید * بفهمین، امیدوارم نگاه خوبی باشه که برای درس عبرت و یه خورده آروم شدن دل خانوادش (با همه بد آموزی و خشونت اجتماعی) ؛ + سنگسار با صورت و چشم باز + البته تشکر از پرسنل بسیج و انتظامی برای دستگیری ضربتی یادمون نره، دلم سوخت .

    پاسخ به نظر
    + 2 - 0
  • دوشنبه 04 خرداد 1394 - 00:26 کیمیا

    سلام.پس چرا قاتلین اعدام نشدندچراخبری نیست ازمسئولین وقت عاجزانه میخواهیم هرچه زوتراین کارو انجام بدهند متشکریم همچنان منتظریم.........

    پاسخ به نظر
    + 9 - 0
  • یکشنبه 24 خرداد 1394 - 23:46 مردی از دیار نیکان روستای از دیارمیاندورود

    نشوین جامخانه حکم ازادی دره علی اکبر رسولی دره

    پاسخ به نظر
    + 2 - 6