• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 10781 - تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - ساعت: 12:59

چاپ
پرده از راز زن ربوده‌شده دارابکلایی برداشته شد

پس از حدود 2 هفته پیگیری نیروی انتظامی شهرستان

پرده از راز زن ربوده‌شده دارابکلایی برداشته شد


سرانجام پس از حدود 2 هفته گشت و انجام عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی شهرستان نکا، پرده از تمام شایعات چند روز اخیر برداشته شده و زن ربوده شده دارابکلایی پیدا شد.

به گزارش میانخبر ، حجت الاسلام علی اکبر ذوالفقاری دادستان شهرستان نکا در گفت‌وگو با نکا آنلاین ضمن تأیید خبر پیدا شدن زن ربوده شده دارابکلایی به نام خدیجه رمضانی، از دستگیری 2 نفر در این خصوص توسط مأموران آگاهی شهرستان نکا خبر داد.

وی با اشاره به چگونگی پیدا شدن زن ربوده شده اظهارداشت: نیروی انتظامی نکا پس از اطلاع از اتفاق رخ داده در خصوص این آدم ربایی، اقدام به انجام گشت و فعالیت‌های پیچیده در مناطق مختلف شهرستان نکا نمود که پس از حدود 2 هفته، شب گذشته موفق به دستگیری 2 تن از قاتلان و پیدا کردن جسد مقتول شد.

دادستان شهرستان نکا درخصوص مکان پیدا شدن جسد مقتول گفت: جسد مقتول در جنگل‌های اطراف قرمرض و روستای درویشان هزارجریب شهرستان نکا پیدا شده است، اما قاتلان در شهر نکا مورد شناسایی قرار گرفته و در شهر نکا هم دستگیر شدند.

وی با در جریان بودن پرونده این اتفاق، ضمن خودداری از بیان جزئیات بیشتر از این حادثه، مردم و رسانه‌ها را به خویشتن‌داری دعوت کرد و افزود: با توجه به در جریان بودن پرونده، رسانه‌ها از ایجاد شایعات، اخبار کذب و دامن زدن نادرست به حواشی موضوع تا اعلام جزئیات بیشتر توسط مراجع رسمی قضایی و قانونی، خودداری نمایند.

 میانخبر نیز با تقدیر از نیروی انتظامی و مسئولین امنیتی و اطلاعاتی و مراجع پیگیر در این موضوع، ضمن تسلیت به خانواده مقتول، امیدوار است با عمل مقتدرانه از سوی مراجع مسئول در این زمینه، دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.



برای این پست 20 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 14:36 صبرایی

    ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار از دادستان محترم خواهشمندیم روند پیگیری این پرونده را سریعتر انجام داده تا درس عبرت برای اراذل واوباش باشداز پیگیری شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان مازندران سردارجعفری نسب وفرماندهی انتظامی میاندورودسرهنگ نصیری واگاهی واطلاعات میاندورود ونکا وهمچنین فرماندار میاندورود ودیگر عزیزان که مجدانه پیگیر این موضوع بودند کمال تشکر وامتنان راداریم/////

    پاسخ به نظر
    + 25 - 1
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 15:37 123

    خواهشن قاتل ها را زودتر به اشد مجازات برسانیدش.ما میترسیم

    پاسخ به نظر
    + 21 - 0
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 16:29 شیپور

    خدا لعنت کنه کسانی که این کار هارو میکنند و چند خانواده رو داغدار کردند و دل همه را به درد آوردند... واقعا همچین آدم هایی بویی از انسانیت نبردند.. لطفا هر چه سریع تر قاتلان به اشد مجازات برسند و هم چنین در خصوص امنیت منطقه ی میاندرود کار اساسی انجام دهند... تا کی باید افرادی امثال این خانوم قربانی شوند تا بعد مسئولین به فکر بیفتند؟؟!!!!!!!!

    پاسخ به نظر
    + 18 - 0
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 17:46 محمد رضا پاك نيا

    ضمن تسليت به فرزند خردسال وخانواده محترم مقتوله،خداوند،همه را عاقبت بخير كرده از مسولين محترم قضائي رسيدگي سريع وصدور حكم مجازات عاملين درخواست مي گردد تا عبرتي براي ديگران وتسلي خاطر خانواده محترم مقتوله(جنت مكان انشاءاله تعالي )وديگر هم استاني هاي شريف مان باشد.انشاءاله

    پاسخ به نظر
    + 16 - 0
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 18:46 همای رحمت

    سلام. ضمن تسلیت به خانواده های معزی. صبر و اجرتان را از دادار متعال خواستاریم. اجرکم عنداله. و در آخر خطابم به دست اندرکاران این است که قاتل زودتر قصاص شود. ولکم فی القصاص الحیوه یا اولی الالباب.

    پاسخ به نظر
    + 10 - 1
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 21:02 علی اکبر فلاح

    تسلیت به خانواده داغدار .. فقط مجازات بدون هرگونه اغماضی

    پاسخ به نظر
    + 12 - 0
    جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 00:05 اتش

    پسر تورو چه آمده به این حرفها هنوز زوده بچه

    پاسخ به نظر
    + 5 - 4
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 21:10 غریبه

    سلام ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار ومردم با غیرت دارابکلا، بنده به عنوان ی شهروند نکایی از خبر شما گله مند هستم، قاتلین از منطقه ي میاندرود هستند و خود مقتول اهل دارابکلای میاندروداست چرا آنقدر در خبر خود اسم نکا را تکرار میکنید، چرا ذهنیت مردم را در مورد شهرستان نکا بد میکنید من به شدت اعتراض دارم، با تشکر

    پاسخ به نظر
    + 10 - 9
    چهار شنبه 20 خرداد 1394 - 13:15 منم غریبه

    سلام...باعرض تسلیت به خانواده محترم ....منم ازاین قضیه شاکیم که چرا اسم نکا تواین جریانه همش.میاندرود مال ساریه چرابه نام نکاتموم میشه?هرجامیریم برمیگردن بهمون میگن نکایی خطرناکن...لطفا دیگه به نکانچسبونین

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 22:58 میاندورودی

    با سلام حضور میانخبری های پرتلاش و عزیزی که به اسم غریبه نظر گذاشتید، همه در جریان این قضیه هستند که بنده خدا دارابکلایی بوده و تماما جریان مربوط به میاندورود است،چون جسد و عاملین امر در شهرستان نکا دستگیر شدند اسم نکا در خبرها برده شده و هیچگونه عمد یا غرضی در کار نیست،کار اهالی میانخبر فقط اطلاع رسانی آن هم با صداقت و صحت کامل می باشد،ان شاءالله که سوءتفاهم برطرف بشه

    پاسخ به نظر
    + 13 - 0
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 00:34 پلنگ

    ضمن عرض تسليت ب خانواده رمضانى و خردسال سه ماهه,جا دارد تقدير و تشکر از فرماندهى انتظامى استان سردارجعفرى نسب,فرماندهى انتظامى مياندورود سرهنگ نصيرى,دادستان محترم مياندرود,اطلاعات سپاه مياندورود و مخصوصا همکاران پرتلاش و سخت کوش آگاهى شهرستان مياندورود که اين شب ها سختى زيادى کشيدند و چشم برچشم نذاشتند.اميدوارم اجرشون رو ازخداى متعال بگيرند.خواهش اهالى شهرستان ازمسئولين نظامى و انتظامى و قضايى اين است که قاتل هاى اين مقتول را همونجايى ک اين خانوم را سوار ماشين کردند همونجا در حضور مردم شهرستان اعدام کنن يا زجرش بدن.خواهشا عمل کنيد.باتشکر.

    پاسخ به نظر
    + 7 - 0
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 08:44 عسکری

    سلام ۱- انشاالله خداوند این بانوی مظلومه را با زهرای اطهر(س) همنشین فرماید ۲- این حادثه هشداریست برای همه خانواده ها ( بویژه باتوان ) که در استفاده و بکارگیری زیورآلات دقت بیشتری داشته باشند تا جانشان توسط انسانهای پست و فرومایه تهدید نگردد ۳- و آخر اینکه مسئولین منطقه بیشتر از این تعلل نکرده و هر چه سریعتر وضعیت خودروهای سواری مسافرکش منطقه را سروسامان داده و با دادن مجوز شرکتهای حمل و نقل مسافری به افراد دارای صلاحیت و احداث ترمینال مسافربری در شهرهای نکا وسورک امنیت پایدار را ( که وظیفه آنان است ) برای مردم منطقه ایجاد نمایند

    پاسخ به نظر
    + 11 - 1
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 13:26 شهرام. از سورک

    خدا رحمتش کنه.امیدوارم هرچه زودتر این قاتلان به سزای اعمال پلیدشون برسن.این اتفاق نگرانی های زیادی رو واسه مردم میاندرود پدید اورد که خانواده و دختر و ناموسشون رو نمیتونن براحتی سوار ماشین بشن و تردد کنن و همیشه نگرانی دارن.امیدوارم با مجازات در ملاء عام درس عبرتی برای همه شرارت کنندگان باشه

    پاسخ به نظر
    + 7 - 0
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 13:28 محمد

    ضمن عرض تسلیت...خواهشمندیم وضعیت خودروهای مسافرکش منطقه میاندرود مثل جامخانه,اسرم,سورک و.. را سروسامان دهید.و این ارازل ها را در پلیس راه در حضور عموم سنگسار کنید تا درس عبرت برای ارازلان شود.

    پاسخ به نظر
    + 8 - 0
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 15:03 صبرایی

    میخواستم مطلبی رو توسایت میانخبر به اطلاع شهروندان فهیم میاندورودی برسونم اینکه عده ای ازفرصت طلبان توسایتهای مختلف دارنداز اب گل الود ماهی میگیرند وکاسه داغداتر از اش شده اندکه میاندورود از وقتی از ساری جدا شده این فجایع داره اتفاق میافته ..به هوش باشیم ومراقب که این عده نتونندبا این کامنتها چهره این شهرستان رو بد به مردم معرفی کنند گرچه این جور اتفاقها در همه جا اتفاق میافته واولی واخری هم نخواهد بود ولی حواسمون باید ششدانگ جمع باشدما در این شهرستان در زمان جنگ هشت ساله پوزه صدام واستکبار رو به خاک مالیدیم واینجور قضایا در اراده پولادین ما خللی وارد نمیکند//////یا علی

    پاسخ به نظر
    + 7 - 4
    جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 20:55 کیجا

    درود بیکران نثار خانواده داغدار :رمضانی. ازدرگاه ایزد سبحان برای مرحومه شادی روحشان رو آرزومند و إن شاءالله خداوند ایشون رو باسیده زنان عالم محشور نمایید و صبر جزیل را برای بازماندگانشان خواستارم. به برکت صلوات برمحمد(ص) وآل طیبه اش"اللهم صل علی محمدوآل محمد و عجل فرجهم" جناب صبرایی! همه درجریان هستیم که ازخطه سرسبز و خون گرم مردم میاندرود شهید،جانباز، ایثارگرو مفقودالاثر کثیری تقدیم انقلاب مقدس اسلامی شده. اما آیا شهرستانی ک ازاواخر دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد تابحال جزءتقسیمات سیاسی کشورشده است، همچنان باید نابسامان انهم در تردد خودرها را شاهد باشد!! آنهم چهار راه آزادگان که در فاصله 100متری با مقر فرماندار شهرستان قرارگرفته !! مگر ایران بزرگ ما تاکسی شهرداری کم تولید و تکثیر می کند تا نوامیس خانواده ایی چون رمضانی مورد تعرض ناکسان قراربگیرند !؟! وسراخر یکی چون مرحومه به بدترین وضع جان بسپارد تا به چشم آید که واقعا اوضاع وخیم است !؟! بی سامانترین و بدترین وضع تردد ماشینها رو دراین شهرستان داریم چرا منکرش شویم! شخصی سوارانی ک به ظاهرهم درست و درمون نیستن اما بدلیل عدم خودروهای شهرداری باید زنان و دختران معصوم این منظقه شهیدپرور به ناچار به اینان اعتماد کنند و برای اموراتشان بهره ببرند که سرانجامش یا اخاذی است یا تعرض ک بدبختانه مخاطب صدایش درنمیاید یا اینطور چون مرحومه رمضانی دل مردم منطقه را میشکند. جایی ک انتقاد نباشد دیکتاتوری محض است ما جوانانی را تقدیم نظام مقدس نمودیم وباید می نمودیم اما عاجزانه التماس داریم که مسولین به نحو احسن کارش را مصرانه پی گیر باشند نمونه دیگر کم کاری مسولین، وضع جاده گهرباران است مرگبارترین و پرخطر ترین جاده که باوجود عرض کم و نداشتن شانه جاده، شاهد تردد ماشینهای سبک و سنگین(فرستادن سوخت برای نیروگاه) ماشین آلات کشاورزی و دام هستیم !! .. و دراین جاده هم که سواری شهرداری ساری به گهرباران هست اما اما اما، چرا باید شخصی سوارها بیایند کنار جاده های این دهات پارک کنند و خودشان یه ستاد حمل و نقل اما غیرمجاز باشند از گهرباران به ساری یا ازگهرباران به چهار راه ازادگان.کجایند مسولین!؟ کجاست پس این نظارت !. کمی تحقیق کنید، به والله ده ها نمونه اخاذی و تعرض نابه سرانجام را دراین محدوده شاهدبوده و شنیده ایم. دیگر چه بگوییم که خدا و خلقش باخبرند و فریاد رسی نیست به هزاران دلیل بی منطق. یاعلی(ع) مدد

    پاسخ به نظر
    + 40 - 3
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 22:42 کیجا

    یادم یه متنی اومد ک البته یه کلیپ هم داره ک هرکه خواست میتونه تو اپارات دانلود کنه. اما متنش: ..شیرماده پس از شکار آهو متوجه می شودکه شکارش باردار بوده، او سراسیمه میشود، نخست تلاش میکند که تا بچه را نجات دهد، و از دریدن شکارش دست برمیدارد. اما وقتی نمیتواند بچه را نجات دهد بروی زمین در کنار شکارش دراز میکشد، عکاس بعدا پی میبرد که شیر سکته کرده است. قتل مادر شیردهف خدای من..!!!! واقعا راسته که بعضی ازانسانها از حیوان هم پست تر هستند.

    پاسخ به نظر
    + 18 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 23:45 معصومه

    بله درسته خبلی اززنها به خاطرترس از آبرو نمیتونن دهن باز کنن مجبورند تحمل کنند یا به خدا بسپارند .این خانم نه یکی دیگه .چون خانوادش نظامی بودن تونستن پیداش کنند اگه یه بدبخت بیچاره یابیکس بود عمرا اگه پیداش میکردن.

    پاسخ به نظر
    + 6 - 1
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:21 سورکی

    ضمن عرض تسلیت به این خانواده مرحومه. حتمااین متجاوزان به جرم افساد فی الارض در ملا عام اعدام خواهند شد .انشا الله

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
    چهار شنبه 30 اردیبهشت 1394 - 18:23 Khadije Khalili

    با عرض سلام و تسليت خدمت اين خانواده داغدار اين قاتلان بايد در همان جايى که چنين بلايى را سر اين عزيز اوردن اعدام شوند.

    پاسخ به نظر
    + 6 - 0
  • پنج شنبه 31 اردیبهشت 1394 - 03:44 م

    به نظرم هر سه بايد بميرن اون بجه دو ماه جه كًناهي داشت اكًه يك لحظه فكر بجه اي كه منتظر شير مادرش هستش و بكنين دل ادم اتيش ميكًيره

    پاسخ به نظر
    + 3 - 0