• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 10786 - تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - ساعت: 21:55

چاپ
برای پایان پروژه جاده گهرباران اعتبار کلانی لازم است/ وزیر راه خلف وعده کرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

برای پایان پروژه جاده گهرباران اعتبار کلانی لازم است/ وزیر راه خلف وعده کرد


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، گفت: برای پایان پروژه جاده گهرباران اعتبار کلانی لازم است و طبق آخرین صحبتی که داشتیم قرار بود وزارت راه 6 میلیارد اختصاص دهد که خلف وعده کرد.

به گزارش میانخبر ، صبح امروز کلنگ احداث میدان اسلام آباد و شروع نصب نیوجرسی در جاده گهرباران با حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، فرماندار میاندورود و مردم روستای اسلام‌آباد به زمین زده شد.

محمد دامادی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: جاده گهرباران در میاندورود در طول سال شاهد اتفاقات ناخوشایندی به‌دلیل ایمن نبودن آن است که برای همین منظور پیگیری‌هایی برای تعریض و ایمنی جاده انجام دادیم.

وی افزود: برای حل این موضوع، وزیر و معاونین وزیر راه را به منطقه آوردم و همچنین در مجلس در این خصوص چند بار نطق داشتم و حتی در کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه چندین نوبت درباره این جاده صحبت کردم.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به جلسه خود به همراه فرماندار میاندورود با سعیدنژاد مدیر عامل سازمان بنادر کشور خاطر نشان کرد: بر طبق توافقات آن جلسه قسمتی از مسیر را با اعتبار سه میلیارد تعریض کردیم و نیوجرسی‌هایی نصب شد اما همچنان مشکل کاملا برطرف نشده است.

وی تصریح کرد: قرار است نیوجرسی‌هایی در جاده نصب شود و میدان اسلام‌آباد ایجاد خواهد شد و بر اساس قولی که دستگاه‌های دولتی به ما دادند امیدواریم این قول‌ها عملیاتی شود.

دامادی بیان داشت: با توجه به اینکه عضو کمیسیون عمران هستم و مسائل عمرانی در این کمیسیون بررسی می‌شود پیگیری‌های لازم را خواهم داشت تا اینکه کار انجام گیرد.

وی تصریح کرد: برای پایان پروژه جاده گهرباران اعتبار کلانی لازم است و طبق آخرین صحبتی که داشتیم قرار بود وزارت راه 6 میلیارد اختصاص دهد که خلف وعده کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به این کوتاهی وزارت راه، گفت: به وزیر راه گفتم که نمی‌خواهم با طرح سوال با شما برخورد کنم و هدف ما انجام شدن کار است که با پیگیری‌هایی که داشتیم قرار شد که سعیدنژاد هفته آینده در کمیسیون عمران حضور پیدا کند و به سوالات ما پاسخ دهد تا این رقم را محقق کنیم.

دامادی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اعتباری کشور، هم‌چنان امیدواریم این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.



برای این پست 11 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 23:13 نائبی

    سلامی گرم اما با دلخوری خدمت جناب آقای نماینده،ما با ذوق و شوق و امیدواری زیادی به شما رأی دادیم،خداییش فکر میکردیم خیلی از مشکلات حل شه اما متأسفانه مشکلات سر جاشه و هر روز شاهد تصادفات و مرگ و میر عزیزترین هامون هستیم، درسته خرجش زیاد هست اما جون مردم گهرباران قطعا اینقر ارزش رو داره که در انجام این امر مهم چیزی کم نگذارید.

    پاسخ به نظر
    + 7 - 2
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 23:17 گهربارانی

    تا بوده چنین بوده!!!!! ما به دلمون آرزو شد یکی بیاد گهرباران یه قول درست و درمون بده بعدا وعده مسئول محترم اجرایی شه،میرن پشت سرشون رو هم نگاه نمیکنن! خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ به نظر
    + 6 - 2
  • پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 - 23:27 صبرایی

    اقای دامادی تا بچه گریه نکنه مامانه به بچه شیر نمیده شما باید پیگیری داشته باشید وزیر خلف وعده کرد نشدحرف چرا برای استانهای دیگه خلف وعده نمیکنه برا ما برامردم ما وشهرستان نوپای ما خلف وعده میکنه خیلی چیزها تومیاندورود نیازه که داشته باشیم الان واجب ترین چیز یه زیر گذر برای شهر سورکه میدان چهار راه ازادگان سورک تعریض جاده گهرباران وپیگیری شرکتهای غیر فعال ونیمه فعال مثل درباله ......خودتون رو باید تو این مدت به مردم نسشان بدین الخصوص به میاندورودیها مردم از دو نماینده زیاد راضی نیستند///////یاعلی

    پاسخ به نظر
    + 10 - 3
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 21:35 ولوجايي

    سلام مهندس ماشاالله شما با يك دست كلنگ ميزني چطور زور شما به اقايان نرسيد شايد دارند جبران مي كند خواهش مي كنيم اسم گهرباران را عوض نكنيد دلمان به اين اسم خوش است

    پاسخ به نظر
    + 7 - 1
  • جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 23:43 d

    اقا وزیر اعتبار به شما نمیده چون هنوز خام و جوان هستی و هم پشتک زدی از جناح اصولگرا رفتی به اردوگاه رقیب.....زارعی حق مردم ساری رو از دولت 4 ساله بی تدبیر میگیره..یا علی مدد

    پاسخ به نظر
    + 5 - 3
  • شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 19:50 علی اکبرعبداللهی وشوایی

    خداهمه ره قوت هاده وتن خار

    پاسخ به نظر
    + 1 - 1
  • شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 22:10 ناشناس

    اقا نماینده و فرماندار! شمارا به خدا برای این فلکه 1x1 اینقدر سروصدا دارد ؟ واقعا میادورود چقدر مظلوم است؟؟!!

    پاسخ به نظر
    + 5 - 0
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:03 ناشناس

    صبرايي هميشه منتقد مديرت كشور بايد دست شما سوركي ها باشه انوقت همه چيز درست ميشه زارعي فرموندار بود چه گلي سر مياندرودي ها زد مهندس دامادي پرقدرت پيگير امورات شهرستان مياندرود باش وجدان هاي بيدار قضاوت مي كنند خدا پشت و پناهت -

    پاسخ به نظر
    + 0 - 2
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:05 اسرم

    كلنگ زن يك دستو عشقه فقط مهندس دامادي

    پاسخ به نظر
    + 0 - 3
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 15:06 عرب خزایی از ولوجا

    اقای مهندس دامادی میدان و بلوار به میاندرود و اسلام اباد شخصیت و اعتبار داد مهندس از اینکه بانک رفا ه کارگران را به اسلام اباد اوردی تشکر و قدر دانیم .

    پاسخ به نظر
    + 3 - 5
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 21:15 جون

    سلام از زحمات نماينده گان ساري تشكر مي كنيم من از خزائلي ولوجا تعجب مي كنم سنگ اقاي دامادي را به سينه مي زدند .... بماند د مهندس در بازديد از مدرسه ولوجا چه گفت چكار كرد و طرح هادي از سال65 شروع چه شده قول درما نگاه داده و... اقا ما اب شروب نداريم و بهداشت بخش زير سوال است و جاده نداريم هفته اي نيست تصادفي نداشته باشيم

    پاسخ به نظر
    + 4 - 1