• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 10977 - تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - ساعت: 12:36

چاپ
اعترافات قاتلان زن جوان میاندورودی

اعترافات قاتلان زن جوان میاندورودی


روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه‌زنی در خیابان‌های اطراف روستای دارابکلا بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم.او را سوار کردیم.

به گزارش میانخبر ، زن جوانی در میاندورود که برای رفتن به دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شده بود به سرنوشت مرگباری گرفتار شد. این حادثه هنگامی رخ داد که این زن 23 ساله به نام خدیجه سوار بر خودروی سیاهرنگ با دو سرنشین شد تا سر ساعت مقرر در مطب دندانپزشکی حاضر شود اما اسیر زورگیران شده و به طرز هولناکی به کام مرگ فرو رفت.

بنا بر این گزارش، عصر چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه بود که زن جوانی به نام خدیجه در روستای دارابکلا میاندورود برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شد، وی هنگامی که به انتظار خودروی مسافرکش بود یک خودروی مشکی رنگ با دو سرنشین در برابرش توقف کرد. زن جوان که تصور می‌کرد خودروی مسافرکش است سوار شد اما نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

ساعت‌های طولانی از رفتن زن جوان می‌گذشت اما هیچ اثری از وی نشد. اعضای خانواده‌اش که نگران شده بودند با مطب دندانپزشکی تماس گرفتند تا در این باره جویا شوند اما در کمال تعجب شنیدند که زن جوان آن روز اصلاً به مطب نرفته است. با شنیدن این جواب دلشوره و نگرانی در میان اعضای خانواده بیشتر شد. آنان به هر جایی که احتمال داده می‌شد بتوانند ردی از خدیجه به دست آورند سر زدند اما هر چه تجسس کردند نتوانستند هیچ ردی از او بیابند. در چنین شرایطی بود که آنها تصمیم گرفتند ماجرا را با پلیس در میان بگذارند. اعضای خانواده زن گمشده در مراجعه به مأموران اعلام کردند: وی عصر روز حادثه در مطب دندانپزشکی قرار داشت.

او بچه دو ماهه خود را نزد ما گذاشته و از خانه خارج شد. وقتی بعد از ساعت‌ها خبری از بازگشت او نشد و ما هم نتوانستیم ردی از او در خانه دوستان و آشنایان به دست بیاوریم از سویی در تماس با مطب دندانپزشکی هم متوجه شدیم به آنجا هم نرفته است، تصمیم گرفتیم از پلیس کمک بگیریم.

آغاز تجسس‌های پلیسی

مأموران پلیس میاندورود که احساس می‌کردند زن جوان باید درگیر سرنوشت ناگواری شده باشد بسرعت وارد عمل شدند. در نخستین اقدام آنها به تحقیقات محلی از کسانی پرداختند که زن جوان را هنگام خروج از خانه و سوار شدن به خودروی مسافرکش دیده بودند. یکی از شاهدان ماجرا در این باره به پلیس گفت: عصر بود که این زن را دیدم، به کنار خیابان آمده و به انتظار خودروی مسافربر ایستاده بود. دقایقی بعد یک خودروی مشکی رنگ در مقابلش توقف کرد او هم سوار شد.

با وجود اینکه مأموران توانسته بودند سرنخ‌هایی از این ماجرا به دست آورند اما هیچ کس شماره‌ای از پلاک این خودرو به خاطر نداشت و این موضوع تحقیقات پلیس را با بن‌بست تحقیقاتی روبه‌رو کرده بود. در همین راستا وقتی عملیات تجسسی پلیس میاندورود به مشکل خورد و به دلیل جو بدی که با انتشار اخبار و شایعات گوناگون درباره این ماجرا در سطح شهرهای همجوار منتشر شده بود، به دستور سردار جعفری نسب فرمانده پلیس استان مازندران تیم‌های مختلفی از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرهای ساری، نکا، گلوگاه، بهشهر و قائمشهر تشکیل شد و تجسس‌های گسترده‌ای برای ردیابی زن گمشده در دستور کار قرار گرفت.

این در حالی بود که بررسی دوربین‌های نصب شده در مسیر حرکت این خودرو نیز نتوانست تأثیر زیادی در ردیابی این خودرو و زن داشته باشد. در چنین شرایطی بود که پایش تصویری روی همه دوربین‌های موجود در مسیر تا خروجی‌های استان مازندران از سوی تیم‌های مختلف تخصصی پلیس آغاز شد و تصاویری از زن ناپدید شده در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفت.

در حالی که دو هفته از آغاز عملیات تجسسی پلیس می‌گذشت و اطلاعات مربوط به همه خودرو‌های سیاهرنگ موجود در منطقه مورد بررسی‌های دقیق و کارشناسانه قرار گرفته بود، مأموران روی نام یکی از صاحبان خودرو که از تبهکاران سابقه‌دار بوده و در منطقه جامخانه در شرق مازندران ساکن بود مظنون شده و او را تحت مراقبت‌های نامحسوس خود قرار دادند.

بدین‌ترتیب پلیس در تعقیب و مراقبت‌های پنهانی خود متوجه حرکات غیرعادی این تبهکار شده و او را بازداشت کرد. مرد جوان در حالی که خود را بی‌اطلاع از سرنوشت زن گمشده نشان می‌داد سعی کرد مسیر تحقیقات مأموران را به گمراهی بکشاند اما وقتی با به دست آمدن آثار و نشانه‌هایی از این زن در خودرویش روبه‌رو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید.

این مرد گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه زنی در خیابان‌های اطراف روستای ردارابکلا بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم.او را سوار کردیم. از وضعیت ظاهری‌اش این‌گونه بر می‌آمد که وضع مالی خوبی دارد. بعد از مسافتی در فرصتی مناسب دوستم بسرعت از صندلی جلو به عقب رفت و با چاقو او را تهدید کرد تا ساکت بماند اما او مقاومت کرده و سعی کرد خود را از خودرو بیرون بیندازد. در این هنگام دوستم چند ضربه چاقو به او زد. سرش را زیر صندلی کرده و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم. در آنجا اموال او را برداشتیم اما با توجه به اینکه می‌ترسیدیم از سوی او شناسایی شویم پیکر نیمه جانش را به داخل دره‌ای در جنگل‌های قرمرض نکا انداختیم. بعد از دقایقی احساس کردیم شاید زنده مانده باشد بنا براین داخل دره رفته و او را کشتیم.

با توجه به این اعترافات هولناک، مأموران بسرعت وارد عمل شدند و همدست دیگر او را نیز بازداشت کردند. با اطلاعاتی که این دو جنایتکار درباره محل رها کردن جسد زن جوان در اختیار مأموران قرار داده بودند، پلیس به آنجا مراجعه کرده و قسمت‌هایی از جسد را که سالم مانده بود به دست آورد. مأموران برای اطمینان از اینکه جسد متعلق به زن جوان است، آن را به پزشکی قانونی انتقال دادند. اقدامات ابتدایی کارشناسی و بررسی گروه‌های خونی، فرمول دندانی، بررسی استخوانی و دی ان ای که انجام گرفت، مشخص شد این جسد مربوط به زنی است که تقریباً 14 روز پیش به قتل رسیده است.

در همین راستا به دستور بازپرس ویژه دادسرای نکا دو تبهکار تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفتند. فرمانده پلیس استان مازندران نیز با اشاره به چگونگی شناسایی عاملان قتل این زن جوان افزود: با توجه به پیچیدگی و حساسیت این ماجرا، اقدامات ویژه امنیتی و پلیسی در دستور کار پلیس‌های تخصصی و فرماندهی پلیس ساری، نکا، بهشهر و میاندورود قرار گرفت. وی افزود: پس از گذشت دو هفته کار شبانه‌روزی، سرانجام مأموران پلیس آگاهی استان رد دو مظنون اصلی این پرونده را شناسایی کردند.

سردار جعفری نسب با اشاره به شناسایی مخفیگاه مظنونان، از هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری آنان خبر داد و افزود: این جنایتکاران در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند و در اظهارات خود عنوان داشتند در روز حادثه این زن را با انگیزه سرقت جواهرات و وجه نقد، سوار بر خودروی شخصی کرده و با انتقال وی به یکی از روستاهای حومه ساری او را به قتل رساندند و پس از سرقت طلاهایش، جنازه وی را در یکی از مناطق جنگلی نکا رها کرده‌اند. سردار جعفری نسب با بیان کشف جسد این زن از شناسایی و دستگیری عامل سوم این جنایت که به فروش اموال مسروقه اقدام کرده بود، خبر داد و افزود: در این رابطه سه خودرو از این قاتلان کشف و پس از تشریح صحنه‌های این جنایت تحویل مراجع قضایی شدند.


منبع : روزنامه ایران

برای این پست 44 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 14:45 دارابکلایی

    عصر نبوده صبح ساعت 10بوده مدیر محترم سایت!

    پاسخ به نظر
    + 23 - 1
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 15:09 دارابکلایی داغدار

    حالا ببینیم دادگستری چیکار میکنه، باید درکمترین زمان حکم شان صادر بشه واجرا. مادارابکلاییها بیصبرانه منتظریم.

    پاسخ به نظر
    + 43 - 3
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 16:03 دریا

    آدم می مونه چی بگه خداییش!! سه تا جوون خدا بهشون سلامتی کامل داده و نعمت جوونی بعدش با وجود این،میان دست به چنین کار خطرناک و وحشیانه ای میزنن،در واقع چند تا خانواده رو داغدار می کنن و مردم یک شهرستان رو متأثر،خدا اول و آخر همه مارو ختم به خیر بکنه ان شاءالله

    پاسخ به نظر
    + 37 - 1
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 17:51 کیان

    من سورکی هستم باوجود این با مردم دارابکلا احساس همدردی میکنم و دوست دارم مسولین هرچه زودتر به اجرای حکم درمورد این افراد سنگ دل وسگ صفت بپردازند

    پاسخ به نظر
    + 42 - 1
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 18:07 yaser

    Bayad Edam beshan had 3tashon.bisabraneh montazerim

    پاسخ به نظر
    + 32 - 1
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 22:18 آناهيتا

    ،خدالعنتشون کنه بي رحما.ايشالا هرچه زودتر حکمشون صادربشه

    پاسخ به نظر
    + 32 - 0
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 22:59 دارابی

    متولیان فرهنگی اون محل بجای اینکه انرزی شونو صرف ساخت مسجدوبزرگ کردنش کنن بیان یه خورده کارفرهنگی انجام بدن تا نتیجه اش این اتفاقات نشه!

    پاسخ به نظر
    + 30 - 3
    پنج شنبه 31 اردیبهشت 1394 - 13:44 الی

    دقیقا موافقم مسئولین زیاد اهمیت نمیدن اگر اینجور جاها وسیله نقلیه درستی باشه کسی به خاطر عجله سوار ماشین شخصی نمیشود'پس مسئولین مقصرن۲۱۵

    پاسخ به نظر
    + 6 - 0
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:00 همای رحمت

    سلام .ضمن عرض تسلیت .خواهان مجازات شرعی و قانونی هستیم . خطاب من به قاتلان : دلتان به حال زن بیچاره و بازماندگان و بچه دو ماهه اش نسوخت؟

    پاسخ به نظر
    + 26 - 0
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:42 محسن از سورک

    بيصبرانه منتظر اعدامشونم......

    پاسخ به نظر
    + 33 - 0
    دوشنبه 25 خرداد 1394 - 00:00 Leopard Jamkhanh

    از اعدام شدن کسی خوش حال نشو ته چه جور مسلمانی هستی هرچی قانون بایته همون وونه سورکی وچه

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
  • یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:59 صحرا

    خدا به داد ما برسه چقد قصی القلب شدیم چطور یه انسان میتونه اینطور ظالمانه خون یه بی گناهی رو بریزه کاش قدری به داشته هامون قانع بودیم آدم در یه لحظه همه ی زندگی و آخرت خودشو به تباهی میکشه و به قعر لعن و نفرین های مردم گرفتار میشه و این از اعدام و مرگ هزاران بار بدتره ....

    پاسخ به نظر
    + 20 - 1
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 00:58 مریم

    اون هاچه شیرخام خورده ی بی وجدانی بودندکه انقدرراحت ادم بکشند.آه بچه دوماهه مادرشیرده اون آشغالاروگرفت.متاسفانه درروزهای ربوده شدن خدیجه تهمت هاوحدس های ناروای مردم آتش به جان مازن هامی انداخت که اگرخدیجه زنده هم می ماندازحرف وحدیث مامردمان بی فکرحتمادست به خودکشی می زد.خدالعنت کنه اون آشغالارو.اعدام حیفه حیفه حیف بایددرسه راه اسلام آباددارزده بشن وسنگ بزنن بایدزجرکش بشن.ماهاچندروزه حالمون خوب نیست وای به روزخونواده مرحوم .اینطوروحشیانه ازدنیارفتن خاطره نحسیست که ازذهن ها بیرون نمی رود.خداوندرحمتش کندوهرچه سریع ترآن آشغال هابه سزای عملشون برسن که امنیت هم برگرده.خدیجه یک بارنمرد100بارمردو زنده شده وای به حال وروزش توی اون لحظات.خدابیامرزتش.

    پاسخ به نظر
    + 36 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 01:00 محمد ف

    آقايان دادستان بازپرس و ريس دادگاه ، مسولين قوه قضاييه فكر كنيد كه اين مرحومه خانواده شما بود اولا چهره كثيف اين جانيان را بدون پوشش پخش كنيد تا ديگران ببينند ويا جنايت هاي ديگري اگر كردن شناسايي شوند دوما سريع و عادلانه و قاطع وسيدگي وراي دهيد و اجرا كنيد با اشد مجازات آقايان محترم جامعه ما مردم ما زخم خورده و پريشان از اين جنايت هستن و شما ميتوانيد اين درد را كمي التيام دهيد . انشاا...شاهد اقدامات قاطع و سريع شما باشيم .

    پاسخ به نظر
    + 24 - 1
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 02:07 مجتبی

    وقتی. مسآجد خالی باشه این بلاها دامن گیر جامعه میشه .خدا لعنتشون کنه.

    پاسخ به نظر
    + 22 - 10
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 06:09 ابوطالبی اس می

    اطمینان داریم ازمسولین که مطابق قانون رفتار خواهند کرد . ولی سوال اینکه چرا دراین منطقه پرجمعیت وپرتردد لوازم و وسایل امنیتی نظیر دروبین های مدار بسته موجود نیست .. . باعرض تسلیت به بازمااندگان آن مرحومه

    پاسخ به نظر
    + 23 - 1
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 14:38 فایزه

    مردم جامخانه هم همگی منتظر سنگسارکردن واعدام اون نامردان...باید همجادورشون بدن تا واسه همه نامردا درس عبرت بشه

    پاسخ به نظر
    + 22 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 15:20 مرمر فتحی

    برای خانواده مقتول از خداوند طلب صبر میکنم و برای قاتلان خواهان مجازات هستم اما دلم برای خانواده ی قاتلان هم میگیره اونها هم دردشون کوچک نیست هیچوقت دیگه نمیتونن سربلند کنن خواهرشون مادر پدر.. . بخاطر فرزندی که راه زندگی رو اشتباه رفته, زندگی رو نفهمیده.... اما صد درصد ماجرا به قاتلان برنمیگرده اونها مادرزاد قاتل نبودن , فک کنیم که چه شرایطی اونها رو به این روز کشانده

    پاسخ به نظر
    + 21 - 1
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 19:28 پرگل

    خدالعنتشون کن دلشون برابچش نسوخته داربزننشون

    پاسخ به نظر
    + 14 - 1
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 20:20 مهرپویا

    فقط ازمسولین قضایی میخوام فکرکنن خواهرشون بوده تا بتونن اشهدمجازاتشونو صادر کنن.و همچنین به خانواده مرحوم تسلیت میگم.خدالعنتشون کنه.

    پاسخ به نظر
    + 11 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 20:53 اصغرسمسکنده

    ما هم به خوانواده مرحوم تسلیت گفته منتظر قصاص این جنایتکاران هستیم

    پاسخ به نظر
    + 14 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 21:16 ناشناس

    قاتلین به اشد مجازات برسن تا درس عبرتی باشد واسه بی ناموسا؟تسلیت میگم به همسر وخانوادش !خدیجه خانم میشناختم خیلی متین وصبور بود خداییش بیامورزد؟

    پاسخ به نظر
    + 15 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 21:44 احسان از ساري

    من حاضرم به عنوان انساني كه نمي تواند به راحتي از كنار قتل يك زن بي دفاع، يك زن مظلومه كه بدين وضع به دست اين سفاكان حرامي كشته شده است، در فراهم كردن ديه ي قصاص اين سه از حيوان كمتر، شركت كنم و از ساير جوانان غيرتمند كه شرف و غيرت دارند مي خواهم كه در اين راه با من شريك باشند.

    پاسخ به نظر
    + 21 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 23:15 دارابی

    با تشکر از همدردی شما عزیزان اما اقای مهاجر ازدارابکلا یک چک سفید امضا شده را تحویل دادن تا این وحشی ها به دار مجازات اویخته شوند انان که دل مارا به درد اورده اند زجر کش میکنیم

    پاسخ به نظر
    + 22 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 23:15 ناشناس

    من که نمیشناختمش چند روزه یک لحظه هم از خاطرم بیرون نمیره، خصوصا فکر لحظه جان دادنش، خانوادش چه میکنن خدا میدونه،خدا به همه عزيزانش صبر بده.

    پاسخ به نظر
    + 15 - 0
  • دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 23:59 وطنی

    اینا نباید اعدام بشن واقعا حیف باید به تعداد روزهای چشم انتظار خانواده خدیجه زجرکش بشن روزی هزار بار آرزوی مرگ کنن یک بار مردن کافی نیست باید هر روز یک دست پا و... تکه تکه بشه از تن این وحشی ها تا بمیرن

    پاسخ به نظر
    + 11 - 1
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 00:58 محمد از قائمشهر

    به خانواده مرحومه تسلیت میگم و منتظر اشد مجازات برای جنایت کارا هستم

    پاسخ به نظر
    + 11 - 0
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 01:08 حبیب .ب جمخانه

    قاتلان باید اعدام گردند

    پاسخ به نظر
    + 7 - 0
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 01:11 کیجا

    نمیدونم والا اخه چقدر یه آدم حرص و طمع باید داشته باشه. چقدر میتونن بعضیا اینقدر سگ صفت باشند! خوبه تو جامعه ما کم مشکلات مادی و معنوی نیست اما چرا آدم کشی! مگه با اسید پاشی و چاقو وقمه زنی و... دردی از کسی دوا میشه!!؟! خیلی بازتاب گسترده ایی داشت این حادثه و روحیه مردهای منطقه رو برای ازادانه و بافراغ بال بیرون رفتن تضعیف کرده چه برسه به خانمها. اگر قوه محترم قضاییه همون جنایتکاران سابق این چنین پروندها،پرونده های اسید پاشی زورگیری وتعرض به نوامیس ملت ،که اخرش همون اسیدپاشان در اصفهان معلوم نشد پروندشون چی شد،! رو به سزای اعمالشون می رسوند اگر انقدر اطاله دادرسی در محاکم جمهوری اسلامی نباشه به والله کمتر، نگم اصلا ،شاهد همچین وقایع تلخ و تکون دهنده ایی هستیم یعنی میشه خیلی زود حد الهی براین سه حیوان جاری بشه .خداااااااا یعنی میشه ؟! وتا بشه درس عبرتی بردیگران. بی صبرانه منتظریممممممممم

    پاسخ به نظر
    + 17 - 1
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 07:38 را حله

    سلام اگه عدالتی هست همون‌طوری که این دو قاتل زن جوان رو وحشیانه به قتل رساندن چندین بار مرگ رو جلوی چشمهاشون ببینن اون هم در جلوی چشم مردم تا کمی مایه آرامش بشود

    پاسخ به نظر
    + 13 - 2
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 14:25 ناشناس

    سلام بهترین مجازات برای این سه قاتل مفسداعدام درملاعام درسریعترین زمان ممکن است تادرس عبرتی شودبرای همگی

    پاسخ به نظر
    + 7 - 0
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:08 human andy

    Heeeeeeeeeeyy joz aaaah chizi vase goftan nadaram ...

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:06 ناشناس

    Maa hiich vaght jaaye khaanevade in maghtol nistiimo nemitoonim dark konim kee to in 14 roz chii keeshiidann shaayaad vase maa zood begzaare zamaan vaali vase in khanevade na eedaam vaase inn ghatelaa kaamee choon faaghat chaan deghighe zajr mikeshaano onn dokhtare biigoonaaho biichaare chii maalom ni ba che zajrii akharin nafaseshoo keeshid . 

    پاسخ به نظر
    + 6 - 0
  • سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 22:18 سمیه.....گوهر باراران

    از اولین شبی که خبر گم شدنش رو شنیدم تا حالا که کشف جسد نابود شده اش رو.....حالم بده.....یه دردی تو دلم هست...واقعا دردناک بود....خدا به خانوادش صبر عنایت کنه.....انشاالله هرچه زودتر قاتلین رو اعدام کنن.

    پاسخ به نظر
    + 6 - 0
  • چهار شنبه 30 اردیبهشت 1394 - 02:01 حسین

    بخدا الان چند روز خواب به چشمم نمیاد. الان که دارم می نویسم با بغض دارم اینارو می نویسم. مرد بودین با یه مرد تن به تن می شدیم تا بهتون بفهم ونه.... خجالت نکشیدین با یه زن این کارو کردین موجود از این ظریف تر تا حالا خدا خلق نکرده.... قانون شما هارو بده دست من تا بهتون بگم کشتن چه مزه ای میده.... بی غیرت ها... من تاحالا آنقدر حس بی رحمانه نسبت به کسی نداشتم. ولی دارم لحظه شماری میکنم تا مرگ این قاتل ها رو ببینم.... خدا به خونواده مرحوم صبر بده.. وااااای خدایا دارم دیوانه میشم

    پاسخ به نظر
    + 9 - 0
  • چهار شنبه 30 اردیبهشت 1394 - 02:35 صبرایی

    خدا به بازماندگانش صبر عنایت کنه خیلی واقعه بدی بود انشالاه دیگر توشهرستان عزیزمون که منقش به 222شهید میباشه همچین خبرهای بدی رونشنویم .........یا علی مدد

    پاسخ به نظر
    + 3 - 1
  • چهار شنبه 30 اردیبهشت 1394 - 04:39 مسعود

    خدا انشاالله روح مرحومه با اعدام هر 3 نفر شاد بشود مسئولین محترم استان باید این 3 حیوان صفت در بدترین حالت در جلو چشم مردم زجر کش شود اگر این کار صورت نگیرد باز هم ای پست فطرت ها آزادانه این جنایت ها را انجام خواهد داد.

    پاسخ به نظر
    + 5 - 1
  • چهار شنبه 30 اردیبهشت 1394 - 12:39 ناشناس

    من فک میکنم اینا نباید به راحتی بمیرن باید همین طور ک این خانم رو به این روز در اوردن با ضربه چاقو,در جنگل چند روز بدون اینک کسی خبر داشته باشه ,باید طوری کشته بشن با همین شرایط

    پاسخ به نظر
    + 2 - 0
  • چهار شنبه 30 اردیبهشت 1394 - 16:18 چلویی دارابی

    جناب مدیر محترم سایت این مرحومه همسایه مون بود ومن تاالان بدون چادر ندیده بودمش حالا شما یه عکس شخصی که توموبایلا پخش شد رو گذاشتید توسایت! واقعا کاره ناشیانه ای کردید!

    پاسخ به نظر
    + 7 - 2
  • پنج شنبه 31 اردیبهشت 1394 - 22:18 متینن

    تسلیت به خانواده داغدار,درودبه شرف اقای مهاجربابت پرداخت دیه اون یه ملعون

    پاسخ به نظر
    + 5 - 0
  • جمعه 01 خرداد 1394 - 12:28 سورکی

    سلام من به تمام مردم ایران زمین . تسلیت به خانواده مرحوم وحتی خانواده قاتل ها . چرا باید جوانان ما به این نقطه برسن در حالی که میتوانستن برای خود وخانواده و ملت افتخار افرین باشن. اشکال کار کجا بود . فرهنگ ما کجا رفت . در اصل مقصر کیه .ما انسانهای شریف متمدن وبا غیرتی بودیم و هستیم برای همین خیلی برایمان سخت است .خدایا خودت یه کاری کن .

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
    سه شنبه 05 خرداد 1394 - 17:26 ناشناس

    سلام . از مشهد به خانواده مرحومه تسلیت می گم خدا بهشون صبر بده. قاتلان باید هرچه زودتر به مجازات برسن.

    پاسخ به نظر
    + 2 - 0
  • شنبه 02 خرداد 1394 - 07:35 elii

    gheshas vasashon kame balahaie k sar in zan ovordano sad barabar sareshon biaran zajr kosheshon bayad kard .vaghean kasi hast k javab kocholoy nazesho bede

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
  • یکشنبه 03 خرداد 1394 - 02:38 سمیه گهرباران

    الهی بمیرم واسه اون مادری که تو اون شرایط دلش مثل اون آهو پیش بچش بود من یه بچه 5 ماهه دارم وبچه ام رو به یاد اون مادر مظلوم میبوسم وگریه میکنم بقول قدیمی ها می گن طلا دشمن آدمه

    پاسخ به نظر
    + 3 - 0
  • دوشنبه 04 خرداد 1394 - 00:17 کیمیا

    سلام.چرا قاتلین اعدام نمیشن مامنتظریم همچنان.......ازمسئولین تقاضا عاجزانه داریم ازاین مسئله به راحتی نگذرند متشکریم.

    پاسخ به نظر
    + 3 - 0
  • چهار شنبه 06 خرداد 1394 - 08:47 محمداز ساری

    ضمن تسلیت به خانواده بدون معطلی تا چهلم مرحومه در ملا عام باید تیر بارون بشن

    پاسخ به نظر
    + 2 - 0
  • سه شنبه 26 خرداد 1394 - 14:23 محمد مهدی کوثری

    انشا.الله که خیر است خدا به خانواده ی رمضانی صبر بدهد آدم باید چه قدر بی وجدان باشه که به خاطر پول آدم بکشند. آن هم یک زن که بچه شیر خاره داشته باشد.

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
دیدگاه شما در مورد : اعترافات قاتلان زن جوان میاندورودی

اعترافات قاتلان زن جوان میاندورودی تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ