• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 11819 - تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 - ساعت: 22:50

چاپ
احتمال تغییر فرماندار میاندورود در آینده نزدیک

بنا به شنیده‌ها؛

احتمال تغییر فرماندار میاندورود در آینده نزدیک


شنیده‌ها از منابع مختلف حکایت از تغییر فرماندار میاندورود در آینده نزدیک می‌دهد.

به گزارش میانخبر ، بر اساس این شنیده ها ارسطو قادری قرار است بزودی از میاندورود خداحافظی و به یکی از شهرستان‌های دیگر استان نقل مکان کند.

بنابر زمزمه‌های موجود، یکی از مقصدهای احتمالی شهرستان نکا است که طوسی به‌عنوان سرپرست حضور دارد و با توجه به شرایط موجود احتمال تایید حکم وی وجود ندارد.

قادری که در روز پایانی پاییز 92 جای ذات‌الله زارعی را گرفته بود در مدت کمتر از دو سال به فعالیت خود در شهرستان خاتمه خواهد داد.

تغییر زود هنگام فرماندار میاندورود نکات مختلفی دارد که می‌توان زیان جابجایی فرمانداران به مدت کوتاهی بعد از حضور در شهرستان و آشنایی با محیط و شرایط شهرستان دانست که با رفتن وی دوباره فرد جدید باید سعی کند شهرستان و شرایط آن را درک کند و این قطعا زمان بر خواهد بود و به نفع شهرستان نخواهد بود.

اما در کنار همه این‌ها ظاهرا قادری به رفتن از میاندورود راضی نیست و هم‌چنان خواهان حضور در این شهرستان است و باید منتظر بود و دید که مسئولین ارشد استانی چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت.



برای این پست 12 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پنج شنبه 21 خرداد 1394 - 01:58 صبرایی

    این هم از بیکلانتر بودن شهرمون هست که هر کسی برای ما7تیر میکشه تا یکی میخاد کاری انجام بده سریع برش میدارن الان فرماندار ساری چند ساله داره خدمت میکنه نمیدونم ما شاید بزرگتر تو شهرستان مون یا یه ادم نفوذ بالا نداشته باشیم که هر چی چماق هست به سر میاندورود نوپا میکوبن کسی نیست جلوی نابسامانی وتغییرات رو بگیره بس کنین شما رو بخدا .اصلا روی حرف من با رفتن یاماندن فرماندار نیست وام دار کسی هم نیستم ولی صحبت من کلی میباشد//////

    پاسخ به نظر
    + 8 - 3
  • پنج شنبه 21 خرداد 1394 - 08:40 جنیفر لوپز

    خوش امده بودند حالام در امان خدا.

    پاسخ به نظر
    + 7 - 5
  • پنج شنبه 21 خرداد 1394 - 14:26 ....

    ان شا الله خیره. مسولین قبلی چ کار کردن که این نکرد بعدی ها هم بیان همینه زیاد خودتونو ناراحت نکنین

    پاسخ به نظر
    + 2 - 2
  • پنج شنبه 21 خرداد 1394 - 23:12 همشهری

    تا بوده چنین بوده! هیچ کار درست و حسابی ما ندیدیم از فرماندار محترم،حالا هم که نیومده دارن میرن،آخه چطور میخواد یک کار مثبتی واسه شهرستان انجام بشه با این جابجایی ها!البته اصلا منظورم موندن یا رفتن فرماندار حال حاضر نیست کلی دارم عرض میکنم.امید است انشاءالله یکی بیاد که جواب مردمو بده و یک حرکتی در شهرستان انجام بشه.

    پاسخ به نظر
    + 3 - 2
  • جمعه 22 خرداد 1394 - 12:02 مهدی

    بابا این چیزه جدید و تازه نیست . میاندرود شهری شده برای تست کردن مسئولین که ببینن طرف چند مرده حلاجه . البته آقا ارسطو هم همچین گل نکاشته . تقریبا هر جا ورود پیدا کرده یا درست نشده یا خرابتر شده . البته از معاون ایشون جای تقدیر و تشکر دارم که اگه یک مسئول در شهرستان درست کار می کنه بازم ایشون نیست چون ما اصلا نداریم . خ خ خ خ بابا خدا بهمراتون هر جا رفتید خوش باشید ولی جانه عزیزتون دلتون برا مردم بسوزه . شایدم بسوزه اما برشی نداشته باشید نمی دونم والا خدا آخر عاقبت میاندرود رو بخیر کنه

    پاسخ به نظر
    + 3 - 3
  • جمعه 22 خرداد 1394 - 22:04 سورکی

    از آقای فرماندار تشکر میکنیم. اما قبل از رفتن درخواست کارکردهایشان را خواستاریم تا بدانیم در این چند وادی برای این مردم چه خدماتی انجام داده اند و در این پست مهم کشوری چه قدمهایی برای این ملت و مردم برداشتند با تشکر.

    پاسخ به نظر
    + 6 - 1
  • شنبه 23 خرداد 1394 - 03:12 یوسفی

    سورکی عزیز سلام، قبل از اینکه فرماندار بهتون جواب بده بنده و امثال بنده خیلی خوب میتونیم بهتون جواب بدیم!واقعیت امر هیچ! هیچ کار مثبتی از طرف ایشون برای میاندورود انجام نشد که نشد!هیییییییییییییچ

    پاسخ به نظر
    + 5 - 0