• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 11990 - تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - ساعت: 18:52

چاپ
دولت را منصفانه نقد کنید / نقدهای انحرافی ممنوع

فرماندار میاندورود:

دولت را منصفانه نقد کنید / نقدهای انحرافی ممنوع


فرماندار میاندورود با بیان اینکه دولت روحانی مورد تایید رهبری است، خواستار دوری از نقد غیرمنصفانه از دولت شد.

به گزارش میانخبر ، ارسطو قادری ظهر امروز در همایش گرامی‌داشت سالگرد حماسه 24 خرداد ملت ایران در انتخابات سال 1392 و تعیین دولت روحانی با تاکید بر قدرت تشخیص مردم در عرصه‎های سیاسی و مدیریتی اظهار کرد: بهترین قاضی در جوامع مدنی و فضای دموکراسی مردم هستند و به خوبی تشخیص می‎دهند که چه شعار و برنامه مدیریتی را برای اداره کشور انتخاب کنند.

وی افزود: همه باید به حمایت از دولت بپردازند زیرا این دولت مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و آرای مردم در 24 خرداد مبنی بر انتخاب دولت تدبیر و امید توسط رهبری نظام تایید شده است، به همین دلیل همه باید به دور از تخریب و ممانعت نسبت به دولت از اقدامات و سیاست‎های دولت روحانی حمایت کنند.

فرماندار شهرستان میاندورود با تاکید بر ضرورت وجود نقد به دور از منفی‎بافی تصریح کرد: عده‎ای می‎گویند"دولت در این مدت چه اقدام مناسبی انجام داده است" اما باید توجه داشت که برقراری آرامش و دوری از دعوا در جامعه، پایان درگیری بین سران قوا و برقراری انس و الفت بین نیروهای انقلاب بزرگ‌ترین دستاورد کشور در این دولت بوده است اما برخی بدون آگاهی از این دستاوردها، اقدام به نقدهای انحرافی می‎کنند.

این مسئول به تخصیص بالغ بر پنج درصد اعتبارات تملک دارایی میاندورود و 20 درصد اعتبارات استان در سال 1392 اشاره کرد و بیان کرد: این رقم اندک در حالی است که در سال 1393 با روی کار آمدن دولت یازدهم 75 درصد اعتبارات تخصیص یافت و از محل اعتبارات تبصره 22 ماده 180 که وظیفه توزیع آن بر عهده نمایندگان بود 40 درصد تخصیص پیدا کرد و توسط دستگاه اجرایی توزیع شد.

قادری از سرکشی خود از تمامی نقاط روستایی و مناطق دورافتاده شهرستان در ماه‎های گذشته خبر داد و گفت: برای رفع مشکل سیل 150 کیلومتر از کانال‎های آب این شهرستان لایروبی و 500 میلیون تومان برای تغییر الگوی کشت در مناطق شیب‎دار هزینه شد.

وی در پایان از رفع مشکل درمانی مردم میاندورود با افتتاح بیمارستان درمان‎بستر در شهر سورک با کمک خیر نیک‎اندیش خبر داد و خاطرنشان کرد: مشابه این مرکز درمانی در بخش گهرباران نیز در حال ساخت است و در مجموع این تلاش‎ها، میاندورود به جایگاه خود در استان نزدیک شده است.



برای این پست 9 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • یکشنبه 24 خرداد 1394 - 20:00 سورکی ریکا

    جناب فرماندار میشه بفرمائید چگونه باید دولت رو نقد کرد؟؟؟؟؟ این دولت و کاراش پر از نقد هست،تا حالا اگر چیزی گفته شده فکر نکنم غیرمنصفانه بوده باشه! پدر صاحب مردم درومد توی این دولت،بعد شما خیلی با آرامش میخوای مردم منصفانه نقدش کنند؟

    پاسخ به نظر
    + 3 - 2
  • یکشنبه 24 خرداد 1394 - 20:16 اسی مانکن

    نقد منصفانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جان فرماندار ته دل ظاهرا خیله خوش هسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مردم پول نون ندارنه،نقد منصفانه ره کجه ی این دل بیه لیم ندومبه ولا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ به نظر
    + 5 - 2
  • یکشنبه 24 خرداد 1394 - 22:42 میاندرودی مظلوم

    خدا ازت نگذره قادری.خوب داری از مقام ارزشمند جانبازیت سواستفاده میکنی.ازمیاندرود که رفتی بیچاره شهرهای دیگه شایدم نکا باید ندونم کاریهاتو تحمل کنن

    پاسخ به نظر
    + 6 - 1
  • دوشنبه 25 خرداد 1394 - 02:50 صبرایی

    اقای فرماندار نقد نکنیم چیکار کنیم سرماه هم داره میاد بوی یارانه نمیاد مارو معتاد یارانه کردین حالا چطور میخان ترکمون بدین خدا کنه اقای فرماندار بدست رییس تدبیر امید مملکت ما گلستان بشه کور بشه انکس که نتونه ببینه ولی از قدیم گفتندبا حلوا حلوا دهان شیرین نمیشه وقتی سر در نانوایی زدن نان نسیه نمیدیم چیکار باید بکنیم وقتی کار میگن نیست چیکار باید بکنیم وقتی پول نداریم چیکار باید بکنیم وقتی تفریح یه جوون نداره چیکار بایدکرد وقتی جوون مردم روبیمه یارانه ایی نمیکنن باید چیکار کردوقتی محصول کشاورزی کشاورز روبیمه یاخسارت نمیدن چیکار بایدکردوقتی ناموس مردم رومیکشندودست دست میکنند چیکارکنیم بانک وام به بازاری نمیده چیکارکنیم پول کتاب سال دیگه روامسال به زور از محصل میگیرن چیکار بایدکردووو...........شمابگید بشینیم ازدولت تعریف وتمجیدکنیم/////یاعلی ببخشیدخسته تون کردم

    پاسخ به نظر
    + 10 - 0
  • دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:24 مهدی

    با عرض سلام و خسته نباشد خدمت ارسطو جان قادری . ته خسته تن دور ته دیگه انده کار هاکاردی شل بیی جای انتقاد ندانی . بابا خدا شانس بده پدر ما تو جنگ یه گلوله از کنار سرش هم رد نشد ما یه کاره ای بشیم مردم از ما انتقاد کنن بعد به ریش مردم بخندیم حال کنیم . بابا حرف از انتقاد زدین لطفا یه کار خوب انجام دادید رو اعلام کنید ما از اون کارت تشکر کنیم . ارسطو جان تو رو خدا دست از سر کچل ما وردار . داری میری فقط اسماعیل رو ببر گناه داره اگه نبریش باید بره بینج وجین .

    پاسخ به نظر
    + 5 - 1
    دوشنبه 25 خرداد 1394 - 19:23 صبرایی

    طرفی که میگین بایدبره بیج وجین رسمی دولتی شده درحد المپیک اون فرماندار رونبره وجین ..هرچی نباشه طرف باباش توشهرستان کاره یی...مثل ما بدبخت بیچاره وبدون پارتی نیستن که داداش////

    پاسخ به نظر
    + 2 - 1
  • دوشنبه 25 خرداد 1394 - 18:27 ناشناس

    یه برنامه نقد باید برای شما و کارهای ارزشمندتون گذاشت آقای فرماندار!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ به نظر
    + 4 - 1
  • سه شنبه 26 خرداد 1394 - 08:19 سعید از جامخانه

    ]همدلی را چقد زیبا به نمایش گذاشتند؟این مراسم پیام خوبی بود به . . . . جالبه صداشو در نیاوردن. اگه تعداد حضار بیشتر بود سایتها تا ماهها باید این خبرو میزدن.هنوز همزبانی شون ندیدین وای چه همزبانی. . .

    پاسخ به نظر
    + 2 - 0
  • سه شنبه 26 خرداد 1394 - 13:48 سورکی

    آقا پس کلید روحانی چی شد، شاید گم کرده، آقایان فرماندار کمک کنید پیدا شه.

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
  • سه شنبه 26 خرداد 1394 - 14:55 طبقه هم کف فرمانداری

    بابا یکی ازش تشکر کنه یعنی پیازم دستش پوست نمیشه؟؟؟؟؟؟میدونیم نمیشه.اما اگه تو اتاقش رفته باشید یه دونه زنک بیسیمی دستشه دلینک دلینگ اسماعیل ودوستاش میان چایی بیارین ارباب رجوع داریم.اما خداییش فکی میزنی قادری.خالی بندم هستی خخخخخخخخخخخخخخخخ مقصر نیستی تو خطتون بهترازشما پیدا نمیشه

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
دیدگاه شما در مورد : دولت را منصفانه نقد کنید / نقدهای انحرافی ممنوع

دولت را منصفانه نقد کنید / نقدهای انحرافی ممنوع تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ