• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 12148 - تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 - ساعت: 12:08

چاپ
سریال تکراری فراموشی میاندورود در صدا و سیما مازندران

سریال تکراری فراموشی میاندورود در صدا و سیما مازندران


چند سالی است که شهرستان میاندورود و شهر سورک به‌عنوان مرکز شهرستان جایی در صدا و سیما ندارند.

به گزارش میانخبر ، با فرار سیدن ماه مبارک رمضان صدا و سیمای استان مازندران قبل از اذان صبح و قبل از اذان مغرب اقدام به زیرنویس کردن زمان دقیق اذان در شهرهای مختلف استان مازندران را می‌کند.

اما چند سالی است که شهرستان میاندورود و شهر سورک به‌عنوان مرکز شهرستان جایی در صدا و سیما ندارد.

در چند سال گذشته هم این رویه تکرار شده بود و با تذکر رسانه‌ها و مسئولین شهرستانی بعد از گذشت چندین روز از ماه مبارک رمضان صدا و سیما اقدام به درج نام میاندورود کرد.

این روزها مردم شهرستان میاندورود از تکرار این اقدام صدا و سیمای مازندران بسیار ناراحت هستند و ابراز گلایه دارند که چرا شهرستان میاندورود و شهر سورک با وجود اینکه نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان هستند باز هم دیده نمی‌شودند.

سورک به‌عنوان مرکز شهرستان میاندورود جایی در صدا و سیمای مازندران ندارد ولی مکان‌هایی مانند زاغمرز و جواهرده مورد توجه رسانه ملی استان است.

از صدا و سیمای استان مازندران انتظار می‌رود هر چه زودتر برای رفع این مشکل اقدام نماید تا مردم شهرستان میاندورود بیشتر از این گلایه‌مند نشوند.



برای این پست 7 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • جمعه 29 خرداد 1394 - 22:08 مهدیار

    آخه میاندرود چقدر فاصله یاساری داره که افقش میخواد فرق کنه حتما قبل اذان مثلا بگن : اذان ظهر به افق میاندرود. فرق داره ینی عایااااا !!؟!!!!

    پاسخ به نظر
    + 2 - 3
  • جمعه 29 خرداد 1394 - 23:34 اسرم

    چرا شورک ..............باید نام میاندورود بیاید ..تازه تا جایی که ما می دونیم کسی از نام شورک دل خوشی ندارد ...چرا میاندورود قربانی یه محل (ششورک ) می کنید ............................

    پاسخ به نظر
    + 4 - 6
    دوشنبه 01 تیر 1394 - 04:23 صبرایی

    اقایی که خودت رو به اصطلاح اسرمی جازدی یه کم بشین تومبارک رمضان تفکر کن ببین قدمت سورک بیشتره یا اسرم ..ضمنا توهین به اسم واصالت یک شهر که حدود چهل شهید ومجروح وازاده داده یک بی ادبی وبی نزاکتی میباشه ...

    پاسخ به نظر
    + 4 - 1
  • شنبه 30 خرداد 1394 - 10:20 یه آشنا

    سلام خب ببینید خود شما تا چه حد تونستید اتفاقهای بزرگ و کوچیکی که دور و بر خودتون داره رخ میده رو پوشش بدین.همین الان نکات برجسته و نگاههایی هستن که شما به اون توجهی ندارین.سایتی که باید برای میاندرود باشه به مسائل اساسی میاندرودی ها نمی پردازه!! میاندرود جایی در میانخبر ندارد!

    پاسخ به نظر
    + 1 - 1
  • شنبه 30 خرداد 1394 - 17:23 یه دوست

    سلام عبادت و طاعات قبول،آشنا عزیز این سایت تماما در خدمت شهرستان هست،تمام اتفاقات و مسائل داره پیگیری میشه از سوی همین سایت و مدیر محترمش،تلنگرهای اساسی زده تا حالا به خیلی از مسئولین و مقامات،جای تعجب داشت فرمایش حضرتعالی.شاید زیاد وقت ندارید به میانخبر سر بزنید و اخبار رو دنبال کنید.!الله اعلم....................

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
  • دوشنبه 01 تیر 1394 - 04:31 صبرایی

    باسلام خیلی جالب بود امام جمعه محترم مون که سحر دوم مهمون همون برنامه بودند مطلب انتقادی مون رو به عرض مدیران صداسیما میرسوندن بنده قبل از ماه مبارک نسبت به این موضوع اظهار نگرانی کرده بودم ولی بعضی ها تو کامنت ها مارا متهم به ندیدن شبکه مازندران متهم نموده بودند خلاصه باید این موضوع بررسی بشه تا عاملان این نوع تحرکات شناسایی وبه مردم میاندورودمعرفی بشوند////

    پاسخ به نظر
    + 2 - 0
  • دوشنبه 01 تیر 1394 - 22:02 ....

    واقعا متاسفم برای اقایانی مثل اسرمی تفکر شما بسیار منفی است تا چنین تفکری در میاندرود وجود دارد هیچ وقت میاندرود پیشرفت نمی کند.

    پاسخ به نظر
    + 1 - 1
  • چهار شنبه 03 تیر 1394 - 20:35 رضا

    با سلام نظر کاربری که خودشو رو بدون هیج نشانی اسرمی معرفی کرده نمیشه گفت که نظر یه شهروند اسرمی بوده .....

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
دیدگاه شما در مورد : سریال تکراری فراموشی میاندورود در صدا و سیما مازندران

سریال تکراری فراموشی میاندورود در صدا و سیما مازندران تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ