• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 13361 - تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تیر 1394 - ساعت: 10:26

چاپ
جشن بزرگ هسته‌ای میاندورود برگزار شد+ عکس

جشن بزرگ هسته‌ای میاندورود برگزار شد+ عکس


جشن بزرگ هسته‌ای شهرستان میاندورود در مسجدجامع شهر سورک برگزار شد.

به گزارش میانخبر ، در این مراسم ارسطو قادری فرماندار میاندورود به هوشمندی ملت ایران در انتخابات سال 92 اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دولتی که توسط مردم انتخاب شده است واقعه تاریخی را رقم زد که در اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد.

وی گفت: دولت برخاسته از آرای مردم، نشاط و امید را به جامعه بازگرداند و اینکار با حمایت و هدایت رهبری رقم خورده است.

نماینده دولت در میاندورود با اشاره به شعار روز معارفه خود که به خانه های همه مردم خواهد آمد، ابراز داشت: عده ای بر من خرده می گرفتند که چگونه این امر میسر خواهد شد، در حالی که امروز دولت تدبیر و امید اینکار را انجام داده و شادی و شعف را در میان خانه های مردم برده است.

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران و هدایت و حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور افزود: اگر حمایت های رهبری نبود کوتوله های سیاسی و کسانی که درک درستی از آرای مردم نداشتند دولت را دچار چالش می کردند.

فرماندار میاندورود از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان تحولی در عرصه تاریخ ایران و جهان یاد کرد و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه های بسیاری علیه این ملت مظلوم برنامه ریزی کردند اما تا به امروز ناکام مانده اند.

وی با اشاره به ورود دانشمندان هسته ای و جوانان این کشور در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای گفت:این کار در راستای تداوم اهداف دین، قرآن و حفظ حیات جمهوری اسلامی انجام شده است.

قادری ادامه داد: 12 سال مناقشه بر سر مسایل هسته ای کشور از سوی دشمنان نظام و انقلاب و اسراییل غاصب برنامه ریزی و عملیاتی شد اما منطق ایران در قبال همه ناملایمات سلاح گفتگو و مذاکره بوده است.

وی به حل بزرگترین پروژه اختلافی ایران و کشورهای 5+1 با زبان مذاکره و گفتگو اشاره کرد و اظهار داشت: توافق هسته ای پیروزی فرهنگ است و به نوعی منطقی برتر محسوب می شود که برد حاکمیت جمهوری اسلامی را رقم زده است.

نماینده دولت در میاندورود با بیان اینکه کج فهمی، بدفهمی و فزون طلبی ها در این میان فراوان است، افزود: عده ای که به تاراج اموال بیت المال در شرایط تحریم چشم دوخته بودند امروز کامیابی هسته ای و مذاکرات را بر نمی تابند و با آن به مقابله بر می خیزند.

وی ادامه داد: از بیگانگان انتظار مهرورزی نیست چرا که ذات اسرائیل و اذنابش دشمنی است که اگر دشمنی نکنند باید تعجب کرد اما حیرت آور اینجاست که کسانی در داخل کشور ساز دشمن را کوک می کنند.

فرماندار میاندورود رویکرد داخلی همراهی و هم افزایی ، مخالفت و انتقاد و همچنین عناد و بدرفتاری را از جمله سیاست های گروه های داخلی برشمرد و اظهار داشت: گروه اول که همراه است و گروه دوم نیز نگران شرایط اما متاسفانه گروه سوم به دنبال مطامع شخصی و منفعت طلبی است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نشان داد که اهل منطق و اندیشه است، گفت: نطق و زبان دولتمردان در خدمت این اندیشه به کار گرفته شده و مذاکرات به سرانجام رسیده است.

قادری برچیده شدن تحریم ها، بازگشت سرمایه های بلوکه شده به کشور،هجوم سرمایه گذاران خارجی و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران داخلی را از جمله تاثیرات این موافقت نامه هسته ای عنوان کرد و ابراز داشت: رنج بزرگ تورم نیز از شانه های ملت برداشته خواهد شد و سطح و شان مردم ایران در جهان ارتقا خواهد یافت.

وی ادامه داد: این مذاکرات وجهه خردورزی ایرانیان را به جهانیان نشان داده و ثابت خواهد کرد که ملت ایران مقاوم و اهل منطق و گفتگو است.

فرماندار میاندورود با قدردانی از حمایت های رهبری، مقاومت و ایستادگی مردم و خردمندی و اندیشه ورزی رئیس جمهوری اظهار داشت: از سردار دیپلماسی آقای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای نیز باید به شکل شایسته ای تجلیل کرد.



برای این پست 11 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پنج شنبه 25 تیر 1394 - 14:45 حقگو

    جل الخالق!!!!!!!!!!!!!!!!!دولت شادی رو به خونه های مردم آورد،چه ربط و دخلی به حضور شما توی خونه های مردم شهرستان میاندورود داره؟ غیب میگی جناب فرماندار؟آیا؟مگه میشه؟مگه داریم؟

    پاسخ به نظر
    + 10 - 2
  • پنج شنبه 25 تیر 1394 - 19:53 یه عاشق

    این فضای احساسی پسامذاکرات و پساتوافق دیر یا زود رنگ خواهد باخت و آن موقع افکار عمومی صرفاً به انتظار معجزه توافق و حس و لمس آثار آن در زندگی و معیشت و سر سفره و جیب خود خواهد نشست. آن زمان آن کسانی که همه مشکلات_اقتصادی و حتی آب_خوردن_مردم را به تحریم‌ها و توافق_هسته‌ای گره زدند و به دست خود این انتظار کاذب را در عموم جامعه خلق کردند، بیشترین ضرر را خواهند کرد.

    پاسخ به نظر
    + 4 - 1
  • پنج شنبه 25 تیر 1394 - 19:55 یه عاشق

    آقای روحانی حالا که توافق انجام شد دیگه نوبت کارهای شماست ... ما منتظر دلار 1200 تومانی مرغ 1700 تومانی گوشت 18000 تومانی پراید 5000000 ملیونی وام های بانکی زودبازده سکه طلا 200 هزار تومانی اجرای مرحله دوم دربافت یارانه به میزان هر نفر 250 هزار تومان ثبات در بازار رونق در کسب و کار پایین امدن نرخ بیکاری کنترل تورم چرخیدن چرخ کار خانه ها چرخیدن سانتریفیوژها چرخیدن چرخ زندگی مردم و تمامی و عدهای 100 روزه ای که دلیل عدم وجودش را به مذاکرات گره زدید و گفتید دست به سوی کدخدا دراز میکنم تا بر طرف شود ظاهرا فرزندان این مرز و بوم کار خود را انجام داده و توافق انجام شده حالا نوبت شماست نوبت تحول نوبت رونق و شادی نگید نمیتوانیم که خوب یادمونه چه وعده هایی را به مذاکرات گره زدید

    پاسخ به نظر
    + 3 - 1
  • جمعه 26 تیر 1394 - 00:34 یه عاشق

    واقعا شوکه شدم مثل جشن 24خردادچقدرجمعیت اومده!!!!!

    پاسخ به نظر
    + 4 - 1
  • جمعه 26 تیر 1394 - 03:50 صبرایی

    همون کارخانه های ورشکسته رو راه بندازند از صدپشتمون بسه ملت ما قانع هست جوانان ما قانع هستند حالا مذاکره خوب یا بد حالا نوبت شماست که دست جوان روبگیرید/////

    پاسخ به نظر
    + 1 - 1
  • جمعه 26 تیر 1394 - 17:51 Tala

    عزیزی که به اسم یه عاشق نظر گذاشتی،دمت گرم! نمیخوام بد بین باشم و نطق بد داشته باشم اما خدایش ازین به بعد مشخص میشه که آقایونی که همه چیز رو به تحریم و مذاکرات ربط میدادن،چند مرده حلاجن!ما همچنان منتظرانیم........

    پاسخ به نظر
    + 2 - 1
  • جمعه 26 تیر 1394 - 19:02 بچه محل

    سلام بنده در این جشن شرکت کردم فقط برای تقدیر و تشکر از مقاومت گروه مذاکره کننده و بس اما این آقای فرماندار گفته تشکر میکنم از اینکه آقایان برای بتده تماس گرفتن گفتن حتما باید جشن گرفت دیگه نگفت آقای وزیر کشور نامه زده والزام به جشن کردند آقای فرماندار گفته جشن آوردیم به خونه ی مردم دیگه نگفت اگه از جمع حاضر مدیران و کارمندای فرمانداری و ادارات شهرستان نبودند که شاید با(.... )اومدن مردم عادی به اندازه انگشتای دست نمی شدند آقای فرماندار در یک تقسیم بندی همراهان منتقدان و معترضان بیان کردند و فقط هرکی با ایشون همراه باشه را موافق و دو دسته دیگر را نگران و منحرف معرفی کردند منتقدان چی میشن؟ از حرفای مدیران نباید این بر بیاد که حتما مردم رو به دو دسته تقسیم کنند موافق و مخالف ( با حرفای مقام معظم رهبری همدلی و همراهی) با تشکر

    پاسخ به نظر
    + 2 - 1
  • جمعه 26 تیر 1394 - 23:00 به. تو. چه

    کلا جناب فرماندار خیلی نیاز به شادی و سرور دارند!!!

    پاسخ به نظر
    + 2 - 1
  • شنبه 27 تیر 1394 - 00:12 sarbaz 1195

    سلام .به همگی . اگر توجه کرده باشین هیچ یک از آدم هایی که اونجا بودن از مردم عائی نبودند بلکه دهیار ها و اگر اشتباه نکنم شورای های روستا ها بودن . آقای فرماندار کدوم جشن .جشن اجباری ؟ خوشحالی و جشن باید از ته دل باشه باید به سود مردم باشه در ان صورت مردم استقبال می کنند و به آن می گویند جشن

    پاسخ به نظر
    + 2 - 1
  • شنبه 27 تیر 1394 - 17:07 سعید

    ین فرماندار برای خودشیرینی وبقا خود دست به این کارا میزنه!

    پاسخ به نظر
    + 2 - 2
  • شنبه 27 تیر 1394 - 20:11 مهدی

    دم فرماندار گرم ، ما هم منتظریم تا برچیده شدن تحریم ها !، بازگشت سرمایه های بلوکه شده به کشور ! هجوم سرمایه گذاران خارجی ! تشویق و ترغیب سرمایه گذاران داخلی ! را که از جمله تاثیرات این موافقت نامه هسته ای و برداشته شدن رنج بزرگ تورم از شانه های ملت ! رفع مشکل آب ! رو ببینیم . بزک نمیر بهار میآد ...

    پاسخ به نظر
    + 3 - 3
دیدگاه شما در مورد : جشن بزرگ هسته‌ای میاندورود برگزار شد+ عکس

جشن بزرگ هسته‌ای میاندورود برگزار شد+ عکس تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ