• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 15422 - تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 شهریور 1394 - ساعت: 18:29

چاپ
امام جمعه میاندورود تغییر کرد

بعد از گذشت 9 سال؛

امام جمعه میاندورود تغییر کرد


حجت الاسلام سیدمجتبی رسولی بعد از گذشت 9 سال از حضور در شهرستان میاندورود جای خود را به فرد دیگری می‌دهد.

به گزارش میانخبر، حجت الاسلام سیدمجتبی رسولی بعد از گذشت 9 سال حضور در شهرستان میاندورود به‌عنوان امام جمعه این شهرستان جای خود را به فرد دیگری می‌دهد.

بر این اساس این هفته آخرین خطبه‌های رسولی در جایگاه امام جمعه میاندورود خواهد بود و جمعه هفته آینده مراسم تودیع و معارفه امام جمعه میاندورود برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی میانخبر از تلاش‌های امام جمعه میاندورود در طی 9 سال گذشته تقدیر و تشکر می‌کند و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی همراه با تداوم ولایت‌پذیری در هر مقام و جایکاهی را دارد.



برای این پست 11 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پنج شنبه 12 شهریور 1394 - 19:54 شهروند سورکی

    واقعا ناراحت شدیم. یک امام جمعه خوب و با سواد و از دست دادیم از ماست که بر ماست

    پاسخ به نظر
    + 7 - 5
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 00:55 صبرایی

    حیف وصدحیف شهرستان ماچنین فاضل واندیشمندی روازدست دادبالاخره درهر جایی باشه براش ارزوی موفقیعت میکنم ولی اکثر مردم وکسبه از حاج اقا رسولی به نیکی یاد میکردند انشاالاه موفق وموید باشد دراین نه سال جز خوبی چیزی ازایشان ندیدیم اکثر کارهایی هم که انجام داددراینده نشان میده خودشه بالاخره این راهی است که تمام مسوولین باید برن یکی زودتر یکی دیرتر..نام نیک است که میماند

    پاسخ به نظر
    + 8 - 5
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 11:46 سورکی

    ای کاش زمانی که تو اوج بود میرفت

    پاسخ به نظر
    + 6 - 2
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 11:50 آنید کیان

    ما هم از تلاش‌های امام جمعه میاندورود در طی 9 سال گذشته تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی همراه با (ولایت‌پذیری )در هر مقام و جایکاهی را دارد.

    پاسخ به نظر
    + 3 - 6
    جمعه 13 شهریور 1394 - 12:43 محمد رضا

    من در مورد ولايت پذيري توجيه نيستم ميشه بگيد بر اساس كدام جملات ايشان و در كدام زمان ايشان تابع ولايت نبودند كه اين چنين آرزوي ولايت پذيري داريد. امان از شما مردم دهن بين. بنا به فرموده ي امير المومنين علي (ع ) بين كفر (شنيدن) و ايمان (ديدن) چهار انگشت فاصلست . اشتباه موردي، براي همه پيش مي آيد و نبايد به پاي تمام شخصيت فرد زده شود. از قضاوت بيجا و بي هدف بپرهيزيد لطفا.

    پاسخ به نظر
    + 4 - 3
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 11:58 محمد رضا

    با تشكر از اطلاع رساني تان عرصه ي تلاش و خدمت براي افراد عالم و با تقوا همچون جناب آقاي رسولي بسيار زياد است و ماييم كه ايشان را از دست داده ايم. اما نكته اي كه حائز اهميت است نحوه نگارش آرزويتان براي امام جمعه ي محترم و ولايي مان مي باشد و آن اينكه شما در كدام رفتار و سخنراني از ايشان عدم ولايت پذيري را شنيده يا مشاهده كرده ايد كه آرزوي ولايت پذيري را براي ايشان داريد. البته اگر مستنداتي براي عدم ولايت پذيري ايشان وجود دارد ارائه دهيد تا موجب بصيرت و آگاهي مان شود در غير اينصورت براحتي اقدام به تخريب چنين شخصيت هاي تاثير گذار نفرماييد.

    پاسخ به نظر
    + 5 - 3
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 12:42 ناشناس

    شما اصحاب رسانه ک براحتی میتوانید کسی را ب اوج برسانید همچون آقایانی ک ... و افرادی را هم از در اوج تخریب نمایید،میتو انید ملاکهای ولایتپذیری را نام ببربد ک بدانیم از نظر شما چه چیزها یا افرادی ولایتپذیرهستند؟ ضمنا در اخبار برای روحانیت حداقل در بار اول از حجت الاسلام میتوان استفاده کرد ک ظاهرا شما مخربین ایشان را بگمان خودتان خلع لباس کردید. زهی خیال باطل. ارزوی سربلندی و موفقیت برای حجت ااسلام دکتر سید مجتبی رسولی دارم.

    پاسخ به نظر
    + 6 - 3
    جمعه 13 شهریور 1394 - 20:22 ناشناس

    تشکر بابت اصلاح.

    پاسخ به نظر
    + 1 - 1
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 15:15 احمد

    آآقای محمدرضا!رجوع بفرمایید به مصاحبه ایشان باخبرنگاران در روزخبرنگار،خصوصا"خطبه های هفته قبل .دفاع جانانه ازسران فتنه و...البته منکر سواد وشخصیت بالای ایشان نمیشویم.اما نماینده رهبری بایدخطوط قرمزنظام رارعایت کند

    پاسخ به نظر
    + 8 - 7
    جمعه 13 شهریور 1394 - 15:33 ناشناس

    عزیزم.میتوانید عین متن حمایت ایشان از سران فتنه را در کامنتها ذکر کنید. ممنون میشم. دین و ایمانتان را هیچگاه نفروشید.خده خقرتون بده.منتظرم.

    پاسخ به نظر
    + 8 - 4
    جمعه 13 شهریور 1394 - 20:24 ناشناس

    پس چی شد،همچنان منتظرم...

    پاسخ به نظر
    + 2 - 3
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 16:41 ناشناس

    روز قیامت اگه ایشون از نظر خدا ولایت پذیر باشه و شما با این بیان تون و به ایشون تهمت زده باشید ؛ فکر می کنم شرمندگی عظیمی داشته باشه مواظب حرف هامون باشیم :)

    پاسخ به نظر
    + 4 - 3
  • جمعه 13 شهریور 1394 - 17:52 سایت خبری تحلیلی روستای متکازین

    برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم

    پاسخ به نظر
    + 6 - 3
  • شنبه 14 شهریور 1394 - 22:51 احمد

    این چندکلمه جوابیه به " ناشناس " که بی تابی می کنه.آدم خوابیده رو میشه بیدارکرداماآدمی که خودشودبه خواب زده نه...؛خداوند به همه مابصیرت مورداشاره مقام معظم رهبری عنایت کنه.الله اعلم به قیامت باطن وایمان ما

    پاسخ به نظر
    + 2 - 2
    یکشنبه 15 شهریور 1394 - 23:31 ناشناس

    داداش من،من از حضرتعالی متن حمایت جانانه ایشونو از مفسدین فی الاض و خواستم. اگه داری روش کن عزیزم چرا حاشیه میری!!!!

    پاسخ به نظر
    + 1 - 1
  • دوشنبه 16 شهریور 1394 - 17:04 مهدی

    جناب ناشناس .تو که بدتر کردی سران فتنه رومفسد فی الارض خوندی جواب خدا روز قیامت چی میدی؟ یعنی بایداعدام بشن یعنی حاج آقا از اعدامیها دفاع کرد؟

    پاسخ به نظر
    + 1 - 2
دیدگاه شما در مورد : امام جمعه میاندورود تغییر کرد

امام جمعه میاندورود تغییر کرد تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ