• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
آخرین اخبار

کد خبر : 23005 - تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - ساعت: 13:52

چاپ
افزایش رضایتمندی مردم با کوتاه کردن مسیر خدمت‌رسانی

افزایش رضایتمندی مردم با کوتاه کردن مسیر خدمت‌رسانی


فرماندار قم کوتاه کردن مسیر ارائه خدمات را گامی مثبت در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و با کیفیت‌تر به مردم و افزایش رضایتمندی در جامعه دانست.

به گزارش میانخبر، رضا سیار در جلسه معارفه مدیران جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم با قدردانی از برنامه شرکت آب و فاضلاب در راستای کوتاه‌تر کردن مسیر خدمت به مردم و ایجاد منطقه جدید در پردیسان برای ارائه خدمت اظهار کرد: این اقدام گامی مثبت در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و با کیفیت‌تر به مردم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های مختلف در راستای آبرسانی به مردم قم تاکید کرد: از گذشته تاکنون با اجرای طرح‌های کوتاه مدت و بلندمدت، تلاش‌های زیادی برای افزایش کمیت و کیفیت آب در شهر قم انجام گرفته که احداث سد 15 خرداد و اجرای پروژه انتقال آب از سر شاخه‌های دز به قم از آن جمله است.

فرماندار قم با اشاره به ضرورت اولویت خدمت رسانی به مناطق محروم و بحرانی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های خدمت رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب باید در این زمینه توجه وی‍ژه داشته باشند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی با تقدیر از فعالیت گسترده شرکت آب و فاضلاب برای اجرای شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه ابراز کرد: این اقدام مهم شرکت آب و فاضلاب در ایجاد زیرساخت‌های مناسب ارتقاء سلامت و بهداشت محیطی را به دنبال خواهد داشت.

سیار با بیان اینکه ارائه خدمات سریع، فنی، جامع و کامل به مردم، زندگی مترقی شهری را رقم می‌زند، اظهار کرد: فرمانداری قم آمادگی کامل برای همکاری و تعامل با شرکت آب و فاضلاب برای ارائه خدمات موثرتر به مردم را دارد.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم آرزوی نظام است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری همه دستگاه‌های استان در راستای این هدف مهم گام‌های مثبت و بلندی برداریم.


منبع : فارس

مطالب مرتبط با : افزایش رضایتمندی مردم با کوتاه کردن مسیر خدمت‌رسانی
دیدگاه شما در مورد : افزایش رضایتمندی مردم با کوتاه کردن مسیر خدمت‌رسانی

افزایش رضایتمندی مردم با کوتاه کردن مسیر خدمت‌رسانی تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ