• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 28758 - تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 - ساعت: 15:23

چاپ
تعریض جاده گهرباران ایده شخصی من بود/ 30 میلیارد برای گسترش و تجهیز فرودگاه دشت‌ناز تامین اعتبار شد

محمد دامادی:

تعریض جاده گهرباران ایده شخصی من بود/ 30 میلیارد برای گسترش و تجهیز فرودگاه دشت‌ناز تامین اعتبار شد


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال‌ها همه از این جاده می‌گذشتند و یک نفر به فکر نبود وقتی کار شروع شد یک عده رفتند سرو صدا کردند گفتند تبلیغات انتخاباتی است.

به گزارش میانخبر، محمد دامادی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی تعریض و آسفالت جاده گهرباران با تاکید بر اینکه تعریض جاده گهرباران ایده شخصی من بود، اظهار کرد: سال‌ها همه از این جاده می‌گذشتند و یک نفر به فکر نبود وقتی کار شروع شد یک عده رفتند سرو صدا کردند گفتند تبلیغات انتخاباتی است دیدید که تبلیغات نیست الان هم نیست و فردا هم نخواهد بود هواپیما هم تبلیغات نیست و کسانی هم که منتظر این هستند که فضاسازی کنند، چکمه بپوشند و بیایند کمک کنند و اگر دامادی نقصی دارد دامادی را کامل کنید و جلوی پروژه را نگیرید، نروید به بنیاد مستضعفان نگویید که پروژه را بخوابانند کاری که در فاز یک این پروژه انجام دادند و دو روز پروژه ما را خواباندند و مجبور شدیم خواهش کنیم تا مجوز دادند و از بنیاد به‌دلیل همکاری تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: این پروژه با همت سازمان بنادر به حدی رسید که آماده آغاز به کار است و باید بدون وقفه کار را انجام شود چون فصل کشاورزی نزدیک است و علائم راهنمایی و رانندگی وجود ندارد و رانندگان هم رعایت نمی‌کنند و تصادف اتفاق می‌افتد و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که جاده‌هایی ایمن در استان داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره جاده ساری به تاکام، گفت: دکتر خادمی معاون وزیر راه قرار است از این پروژه بازدید داشته باشند تا بتوانیم برای تکمیل پروژه تصمیمات مناسب را بگیریم.

دامادی بیان کرد: امیدواریم با توجه به محدودیت‌های اعتباری که وجود دارد بتوانیم با حضور مدیرکل جهادکشاورزی، آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی مازندران و همچنین معاون عمرانی استاندار این فضا را ایجاد کنیم که در این پروژه معادنی را در اختیار پیمانکار قرار دهیم که بتوانند مصالح را در همین منطقه تامین کنند تا از بار هزینه کاسته شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی من این است که تا دو سال آینده فاز دوم را حدود 60 درصد تمام کنیم و این جزو تعهدات پیمانکار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم علی‌رغم موانعی که در مسیر راه سازی ما وجود دارد پروژه ساری به تاکام که قتل‌گاه مردم شده است، تکمیل شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره پرواز همه روزه تهران به ساری، گفت: دکل‌های برق برای هواپیماها مزاحمت ایجاد می‌کرد که وزارت نیرو در حال انتقال آن است وهمین موضوع نزدیک به 10 میلیارد تومان هزینه دارد همچنین دستگاه آیرلس 9.5 میلیارد و تملک زمین‌های اطراف بیش از 10 میلیارد تومان هزینه دارد که تامین اعتبار انجام شده است.

دامادی افزود: آیرلس فرودگاهی وارد شد و در حال اجرا است همچنین هواپیما ATR آمد و استارت تایم آن در فرودگاه مهرآباد انجام شد و پرواز در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه در حال انجام است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، گفت: اشکال این است که باید هماهنگی برای روزهای دیگر انجام شود چون تعهد هواپیمایی هر روز بود که متاسفانه این تعهد کامل انجام نشد ولی این نیست که انجام نخواهد شد، امیدواریم این پروازه روزانه به دو پرواز برسد و این ظرفیت وجود دارد و حتی انتظار داریم پروازهای خارجی نیز به عشق‌آباد و ترکیه انجام شود.



مطالب مرتبط با : تعریض جاده گهرباران ایده شخصی من بود/ 30 میلیارد برای گسترش و تجهیز فرودگاه دشت‌ناز تامین اعتبار شد
دیدگاه شما در مورد : تعریض جاده گهرباران ایده شخصی من بود/ 30 میلیارد برای گسترش و تجهیز فرودگاه دشت‌ناز تامین اعتبار شد

تعریض جاده گهرباران ایده شخصی من بود/ 30 میلیارد برای گسترش و تجهیز فرودگاه دشت‌ناز تامین اعتبار شد تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ