• آخرین اخبار

چاپ
پل دشت‌ناز بزودی افتتاح می‌شود/ ترمیم قسمت‌های رانشی بالادست

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندورود:

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندورود با بیان اینکه در منطقه جنگلی و بالادست میاندورود یک دیواره به ارتفاع سه متر ایجاد شد که حدود 800 میلیون هزینه شد و یک قسمت رانشی دیگر نیز با گابیون بندی و بتن حدود 200 میلیون هزینه شده است، گفت: برای محور قسمت جناسم، کامیون و بار آماده کردیم و ساماندهی انجام دادیم و مناطقی که رانش داشت را خاک‌برداری و سبک‌سازی انجام دادیم و در تردد هیچ مشکلی نیست.

به گزارش میانخبر، کامل نصراللهی در حاشیه جلسه شورای اداری میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به خسارت سیل اسفند سال گذشته، اظهار کرد: برای پروژه‌هایی که بر اثر خسارت سیل ایجاد و شروع شده بودند یک اعتباری از سوی استانداری حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت پکیجی و ترک تشریفات به ما داده شد و قرارداد منعقد نشد اما پیمانکار از حدود سه ماه پیش کار را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه در منطقه جنگلی و بالادست میاندورود یک دیواره به ارتفاع سه متر ایجاد شد که حدود 800 میلیون هزینه شد و یک قسمت رانشی دیگر نیز با گابیون بندی و بتن حدود 200 میلیون هزینه شده است، افزود: برای محور قسمت جناسم، کامیون و بار آماده کردیم و ساماندهی انجام دادیم و مناطقی که رانش داشت را خاک‌برداری و سبک‌سازی انجام دادیم و در تردد هیچ مشکلی نیست.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندورود، خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی در حال انعقاد قراردادی برای شن ریزی حدود سه کیلومتر مسیر بالادست میاندورود است.

نصراللهی تصریح کرد: در منطقه توسکله روستای سنه‌کوه که رانش داشتیم یک واریانت‌زده شد و تردد برقرار است و اعتباری قرار است به ما داده شود تا این منطقه نیز ترمیم شود و پیگیر این موضوع هستیم.

وی درباره پل تخریب شده محور دنگسرک نیز گفت: در یک قرار داد 327 میلیونی یک پیمانکار آمد و پایه‌های پل را زد و تا نشیمن رسانده شد اما پیمانکار ادامه کار نداد و قرار است که پیمانکار جدید بگیریم و از این هفته کار را آغاز کند و از شرکت دشت‌ناز هم درخواست کمک داریم که قول‌هایی هم به ما داده شد و اگر کار آغاز شود ظرف مدت یک ماه تکمیل خواهد شد.

نصراللهی درباره پل دارابکلا تاکید کرد: در دارابکلا نیز پل بین این روستا و روستای اوسا پیمانکار مشغول به کار است و گوشواره‌های پل برای مقاوم سازی و یک بریل در جلودست پل‌زده می‌شود تا در آینده چیزی این پل را تهدید نکند.

وی درباره آخرین وضعیت پل راتباطی روستاهای تازه آباد سپاه و حسن آباد، اظهار کرد: تعریض و بهسازی پل انجام و بالای آن مش‌بندی و بتن انجام شد و هفته آینده یک لایه نازک آسفالت خواهد شد و به بهره برداری می‌رسد.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندورود درباره تعریض و ایمن سازی جاده گهرباران، خاطرنشان کرد: جاده گهرباران تحت نظر بندر امیرآباد انجام می‌شود و در فاز یک از چهار راه ورکلا تا عبور روستای عزت‌الدین موضوعات ایمن سازی اجرا خواهد شد و روی کانال‌ها نرده پل قرار می‌گیرد و در وسط جاده نیز نیوجرسی قرار خواهد گرفت و روشنایی در تقاطع‌ها اجرا خواهد شد و در ادامه نیز در فاز دوم تعریض تا سه راه دریا انجام خواهد شد و سپس ایمن سازی این مسیر نیز انجام می‌شود.

مطالب مرتبط با : پل دشت‌ناز بزودی افتتاح می‌شود/ ترمیم قسمت‌های رانشی بالادست
دیدگاه شما در مورد : پل دشت‌ناز بزودی افتتاح می‌شود/ ترمیم قسمت‌های رانشی بالادست