• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 3564 - تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهریور 1393 - ساعت: 01:20

چاپ
چه کسی ورزش به خواب رفته میاندورود را بیدار می کند؟

تغییرات در اداره ورزش و جوانان میاندورود در راه است

چه کسی ورزش به خواب رفته میاندورود را بیدار می کند؟


شنیده ها از تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود در آینده نزدیک حکایت می کند.

به گزارش میانخبر ، محمد آهنگری رئیس فعلی اداره ورزش و جوانان میاندورود که نزدیک به 5 سال ریاست این اداره را عهده دار است در آینده نزدیک جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

مازندران که جزء سه استان اول ورزش کشور می باشد و همواره ورزشکاران آن در مسابقات مختلف از جمله المپیک نمایش خوبی داشته اند اما از شهرستان میاندورود ورزشکار افتخار آفرین چندانی به خود ندیده است.

شهرستان میاندورود همواره نشان داده است از پتانسیل ورزشی خوبی برخوردار است اما تابحال نتوانسته در حد و اندازه خود و انتظاری که از آن وجود دارد خود را نشان دهد.

شواهد نشان از آن دارد که ورزش میاندورود برنامه بلند مدت و منسجمی برای رسیدن به پله های بالاتر ندارد و در اغلب اوقات تنها شاهد تک چهره هایی که به واسطه تلاش و کوشش خودشان به عناوینی دست یافتند بودیم.

با تغییر مدیر کل ورزش و جوانان استان باید شاهد تغییر و تحولاتی در بعضی از شهرستانها و پست های دیگر در ورزش استان باشیم که تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان در میاندورود یکی از آنها خواهد بود.

بر اساس این شنیده ها مختار مهدوی یکی از گزینه های اصلی جایگزینی آهنگری است.

وی که از چهره های شناخته شده ورزش میاندورود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و استاد دانشگاه می باشد در حال حاضر مسئولیتهای مختلفی در هیات فوتبال استان و ورزش میاندورود دارد.

مهدوی که سالها در سطح اول داوری فوتبال کشور فعالیت داشته و از سوابق مدیریت ورزشی خوبی برخوردار است، از چهره های شناخته شده فوتبال استان مازندران و چندین سال از داوران برتر استان بوده است.

وی که ارتباط خوبی با مسئولان فوتبال و دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران دارد بنا به شنیده ها مورد حمایت مسئولان ارشد میاندورود نیز قرار دارد.

با این وجود باید منتظر نشست و دید که چه کسی سبکان ورزش به خواب رفته میاندورود را برعهده خواهد گرفت تا بتواند به جایگاهی که مردم انتظار دارند برساند.



برای این پست 14 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پنج شنبه 20 شهریور 1393 - 11:25 اسرمی

    بنده خودم یکی از مربی ورزشهاو داور می باشم .متاسفانه ورزش میاندورد هیچ وقت از خواب بیدار نمی شود تا موقعه ای که فرزند نا مشروع به نام سورک وجود دارد ..متاسفانه نه تنها ورزش بلکه از نظر بیکاری و اقتصادی هم پیشرفت نخواهد کرد . البته در ساری خیلی پیشرفت داشتیم ...متاسفانه این منطقه با مستقل شدن نه تنها باعث پیشرفت روستا ها این منطقه نشده باعث ضرر این روستا ها شده . به جز برای سورگ منفعت داشته ...برای پیشرفت بعضی از اماکن ها مهم مخصوصا ورزشی باید از سورگ بیاید بیرون تا نفس راحتی بکشد ...البته اگه این مطلب را دلر این سایت نشون ندهید بنده داخل جلسات و سایتها دیگر مطرح کردم ...به خدا قسم واقعا همینه ...روزی میشه که مردم این منطقه متوجه می شوند البته بعضی هاذ متوجه شدند ..........

    پاسخ به نظر
    + 1 - 4
  • پنج شنبه 20 شهریور 1393 - 12:16 ب

    بخش میاندرود متعلق به شهرستان ساری هستش و با بازگشت و الحاق به ساری راه پیشرفت را در پیش خواهد گرفت.از زحمات آهنگری هم تشکر میکنم.طی یه نظر سنجی خواهید فهمید که مردمان بخش میاندرود نگاهشان ساروی بودنشان میباشد.پاینده باشید

    پاسخ به نظر
    + 0 - 3
  • پنج شنبه 20 شهریور 1393 - 12:28 سورکی

    شنیده ها حکشنیده ها حکایت از این داره که طبری در جلسه فرمانداری با ایشون درگیر میشه اون هم بخاطر ظلم که به ورزش شهر سورک کرده و بعد از اون جلسه اسب رو برای رفتن آهنگری زین کرده و داره موفق میشه.درود بر طبری

    پاسخ به نظر
    + 1 - 4
  • جمعه 21 شهریور 1393 - 03:02 صبرایی

    من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم زه بی ابی///ولی با ذلت وخواری پی شبنم نمیگردم////کجای کار شهرستان ماخوب بودش که ورزش ما خوب باشه .....یک سالن خوب واستاندارد تو سورک پیدا میشه ..که جوون بتونه توی اون ورزش کنه///

    پاسخ به نظر
    + 2 - 0
  • یکشنبه 23 شهریور 1393 - 16:31 ورزشکار

    با سلام درست بودن هر خبر ممکن است ، برای اینکه یک نفر روزی میآید و روزی هم باید برود میز متعلق به او نیست . از اینکه آقای آهنگری در مورد ورزش خواست کاری انجام دهد درست است زحماتی هم کشیده ولی به ثمر ننشسته ، بخاطر این بود کننده کار نبوده ، اگر شهرستانی میخواهد پیشرفت بکند از مرکزیتش مشخص می شود قبل ازاینکه مرکز شهرستان را درست و ترمیم کند کنارش را ترمیم کرده . آیا قانون دانستن ، فکرکردن ، تجربه داشتن ، عملی کردن ، آشنا بودن به امور ورزشی را آقای آهنگری داشته ؟!!!!!!! آقای مهدوی : 20 تو اندی از سال در فوتبال بوده و هست ، داور بوده و در زمین های شهرستان ، استان و کشور خاک خورده میباشد پس تجربه اش زیاد می باشد فردی است که غیر از شهرستان تمام مسئولان استان او را میشناسند همین امر باعث پیشرفت ورزش میشود . در ضمن تمام ورزشکاران فوتبال شهرستان که می دانند (مربی ها و ورزشکاران) چقدر مهدوی آنها را کمک کرده حتی بدون اینکه آنها متوجه شوند . البته تیم داران در رده های مختلف فوتبال چرا همچین مهره هایی در شهرستان وجود دارند نتوانیم استفاده کنیم بسیار گزینه خوبیست .

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
  • یکشنبه 23 شهریور 1393 - 16:45 ابراهیمی

    با سلام خسته نباشید ورزشکاران خوشحالیم از اینکه چنین خبری برای اولین بار هم که شده در سایت رونمایی شد با تشکر از خبرگار میز مال کسی نیست یک روزمی آیی و یک روز هم باید بروی ، چه کردی و چه داشتی مهم است . فکر کردن ، تجربه داشتن ، عمل کردن مهم است . وقتی یک میهمان وارد شهرستان یا کشور میشود همه چیزش را از مرکز شروع میکند نه از کنارها . ** ورزش شهرستان چه کرده ؟؟؟؟؟؟ ورزش ساخته ؟ تیم ساخته ؟ زمین ساخته ؟ سالن ساخته ؟ * * راستی مرکز شهرستان کجاست . چی دارد ؟ سالن دارد ، زمین دارد ، زمینش برق دارد ، زمین چیدارد ؟ آقای مسئول همه چیز مال کناره نیست ؟ آیا راه حلی برای پیشرفت ورزشکار داری ؟ بعد از 5 سال عملکردی برای موفقیت ورزش داری ؟ آقای مهدوی گزینه ی خوبیست ، چون ورزشی است ، خاک خورده ورزش است گرما و سرما را در زمین تجربه کرده چه در شهرستان ، چه در استان و چه در کشور یکی از مهره های کلیدی ورزش استان است چه کسی بهتر از او . مسئولین خوبند حتماً نگاهی دارند به این موضوع خدا خیرشون دهد بداد ورزش برسین .

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
  • یکشنبه 23 شهریور 1393 - 17:00 ابراهیمی

    با سلام خسته نباشید ورزشکاران خوشحالیم از اینکه چنین خبری برای اولین بار هم که شده در سایت رونمایی شد با تشکر از خبرنگار میز مال کسی نیست یک روزمی آیی و یک روز هم باید بروی ، چه کردی و چه داشتی این مهم است . فکر کردن ، تجربه داشتن ، عمل کردن مهم است . وقتی یک میهمان وارد شهرستان یا کشور میشود همه چیزش را از مرکز شروع میکند نه از کنارها . ** ورزش شهرستان چه کرده ؟؟؟؟؟؟ ورزش ساخته ؟ تیم ساخته ؟ زمین ساخته ؟ سالن ساخته ؟ * * راستی مرکز شهرستان کجاست . چی دارد ؟ سالن دارد ، زمین دارد ، زمینش برق دارد ، زمین چیداره ؟ آقای مسئول همه چیز مال کناره نیست ؟ آیا راه حلی برای پیشرفت ورزشکار داری ؟ بعد از 5 سال ، عملکردی برای موفقیت ورزش داری ؟ آقای مهدوی گزینه ی خوبیست ، چون ورزشی است ، خاک خورده ورزش است گرما و سرما را در زمین تجربه کرده چه در شهرستان ، چه در استان و چه در کشور یکی از مهره های کلیدی ورزش استان است چه کسی بهتر از او . مسئولین خوبند حتماً نگاهی دارند به این موضوع خدا خیرشون دهد بداد ورزش برسید.

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
  • یکشنبه 23 شهریور 1393 - 17:01 بچه اسرمی

    از آنجایی که مشخص است تمام مشکلات ورزش فوتبال شهرستان بر دوش آقای مهدوی میباشد . مهدوی خاک خورده میباشد گرما و سرما را لمس کرده چرا از مهدویهای خاک خورده و با تجربه استفاده نشود اگر ما استفاده نکنیم دیگران استفاده میکنند . مسئولین همه میدانند و میخواهند پس چرا .... !!!! از ورزشکاران بپرسید .

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
  • یکشنبه 23 شهریور 1393 - 17:13 بچه های ماکرون

    سلام از آقای آهنگری کمال تشکر را داریم . خسته نباشی . در میاندورود چندتا سالن داریم ؟ آیا بودجه گرفتن یا با حمایت مردم روستا و شهر می باشد ؟ خروجی های سالن های زیاد چیز ؟ جز اینکه باید در استان و کشور قهرمان داشته باشیم پس کجاست ؟ حتماً ما داریم اشتباه میکنیم ؟ بودجه ها کجا رفت ؟ گرفتین یا نگرفتین ؟ از یکجا جا باید مشخص باشد ، راستی یکی از سالن ها که ساخته شد پول تابلویش را هم نداشتین مردم کمک کنند . یک مسئول باید برش کاری داشته باشد .

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
  • یکشنبه 23 شهریور 1393 - 17:20 بچه های طبقده

    مهدوی خوبه ، خودش هم ورزشی است . میتواند ورزش میاندورود را متحول کند . دوست داشتنی هست . خاکی هست . ازهمه بهتر تحصیلاتش را دارد و فکرش هم باز است چون باتجربه است قبلاً هم داور بود مهره ی کلیدی بود پس الآن هم میتواند مهره کلیدی شهرستان باشد . ما بچه های طبقده از آقای مهدوی هرچه بگوییم کم گفتیم . چونکه کارش و حمایتش را در زمینه ورزشی البته فوتبال دیدیم . از خبرنگار متشکریم که چراغ سبزی هم به ورزش نشان داد .

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0
  • دوشنبه 24 شهریور 1393 - 00:10 مهدی

    اقای اهنگری باید برود چون چندسالی بوده هرکاری کرده چه خوب چه بد پتانسیلش همین بوده دیگه بیشتر از این بدردش نمی خورد کار را باید دست کاردانش سپرد. بله اقای مهدوی خوبه اگر این خبر صحت داشته باشد . انشاالله خیره

    پاسخ به نظر
    + 1 - 0