• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 4966 - تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - ساعت: 22:33

چاپ
علت گریز آقای فرماندار از مصاحبه چیست؟

شعار خود را فراموش مکن!

علت گریز آقای فرماندار از مصاحبه چیست؟


فرماندار میاندورود برای چندمین بار از دادن مصاحبه امتناع می کند.

به گزارش میانخبر، وقتی مردم از طریق رسانه ها، به خوبی با فعالیت و عملکرد دولت آشنا شوند، پاسخگویی و اطمینان بخشی به آنها به بهترین شکل محقق می شود.

هفته گذشته که مصادف با هفته بسیج بود برای گرفتن مصاحبه با موضوع بسیج از فرماندار میاندورود، با روابط عمومی فرمانداری تماس گرفتیم و خواستیم از فرماندار، زمانی را برای مصاحبه هماهنگ کنند.

بعد از انتقال پیغام ما به آقای فرماندار، به ما گفتند که فرماندار مصاحبه نمی کند و هر کجا که سخنرانی کرد، شما آن را انعکاس دهید.

این در حالی بود که در هفته بسیج فرمانداری میاندورود هیچ برنامه ای نداشت که فرماندار در آن سخنرانی کند و اگر در مراسمات دیگری هم سخنرانی داشت، هیچ گونه اطلاع رسانی نشد.

این برخورد ارسطو قادری که برای چندمین بار است که انجام می شود، جای بسی تامل دارد که چرا تن به مصاحبه نمی دهد؟

چه سوالی ممکن است پرسیده شود که وی از جواب دادن آن امتناع می کند؟

هر دلیلی که پشت این اراده نهفته باشد، برخورد نامناسب و پاسخگو نبودن به نماینده افکار عمومی منطقی به نظر نمی آید و قادری با اینگونه رفتارها شعار خود در آغاز دوره خدمتش در فرمانداری میاندورود گویی فراموش کرده که گفته بود: «همیشه درب اتاق من به روی همه باز است.»

یادآور می شود، ارسطو قادری در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود، گفت: «همه کسانی که نقد می کنند را دوست دارم و خبرنگاران باید مطالب و سوژه ها را شناسایی کنند و متذکر شوند.»



برای این پست 7 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • سه شنبه 11 آذر 1393 - 11:26 رضایی

    اون دولتی که پاسخگوی مردم بوده رفته...

    پاسخ به نظر
    + 10 - 2
    سه شنبه 11 آذر 1393 - 14:10 صادق

    همه دولت ها همین هستن و موقوع ارائه گزارش عملکرد با خبرنگاران خوب برورد می کنن و هنگام طرح مشکلات میشه شونه خالی می کنن

    پاسخ به نظر
    + 4 - 2
  • سه شنبه 11 آذر 1393 - 15:37 علی اکبر عبداللهی وشوایی

    باسلام وعرض ادب محضرمبارک فرماندارپرتلاش و مدیرمحترم سایت، شاید سوئ تفاهم شده یااینکه مشغله کاری آنقدربوده که نتوانسته مصاحبه ای داشته باشد. رسانه ها محملی مطمئن برای مردم ومسئولین هستند اگر ازاین ظرفیت استفاده کنیم به نفع سیستم خواهدبود. سعه صدرخبرنگاران ودرایت فرماندارعزیزومخصوصا روابط عمومی سختکوش می تواند مسیری تازه برای معرفی خدمات شایان نماینده عالی دولت درشهرستان فراهم نمایند. بیاییم مثبت اندیش باشیم

    پاسخ به نظر
    + 2 - 6
    پنج شنبه 13 آذر 1393 - 00:49 ناشناس

    آن دولت عمل رفت اینان فقط اهل شعارند و بین حرف و عملشان تفاوت از زمین تا اسمان است .

    پاسخ به نظر
    + 5 - 1
  • سه شنبه 11 آذر 1393 - 23:17 صبرایی

    ما زیاران چشم یاری داشتیم.....فرماندار روز اولی که امده بود خیلی قولها داده بود ولی فشار کار ونوپا بودن شهرستان کم کم چهره خستگی وبی انگیزه گی رو میشه تو چهره فرماندار مشاهده کردش استقرار ادارات رو که قولش رو داده بود اصلا ولش کرد نمیدونیم مشکل از کجاست بیایین بگردیم شاید مشکل رو پیداش کنیم///////

    پاسخ به نظر
    + 6 - 0
  • سه شنبه 11 آذر 1393 - 23:30 بسیجی

    دلیل عدم مصاحبه آقای فرماندار مشاوره کاملا سیاسی تیم رسانه ای ایشان می باشد که با طناب پوسیده در حال فرستادن آقای فرماندار به ته چاه هستند......آقای فرماندار در بحث رسانه اصلا دارای استقلال نیستند....که برای مسئول یک ضعف تلقی می گردد.

    پاسخ به نظر
    + 8 - 0
  • چهار شنبه 12 آذر 1393 - 17:32 سید کاظم حسینی

    تا وقتی که آقای ؟ مثل آفتاب گردون هستن و فرقی برای آنها نمی کنه که کدوم دولت باشه فقط به قدرت طلبی خودش فکر می کنه معلومه که یک آدم نا آشنا با شرایط میاندورود مثا قادری باید در چنگ اونها اسیر بشه متاسفانه خبرنگاری سیاسی بدجور چشم "آقای فرماندار رو گرفته اما این مساله در دراز مدت دودش به چشم خود فرماندار میره مطمئن باشید که همینطوره //

    پاسخ به نظر
    + 5 - 0
  • یکشنبه 16 آذر 1393 - 21:04 رفیق

    سلام ماچه قدر ذوق کرده بودیم !!! این فرمانداراوایل چه شعارهای قشنگی میداد قراربود شادی ونشاط رابه شهرستان بیاورد ولی متاسفانه این روزها احساس میکنیم اصلا ما فرمانداری نداریم شورو نشاط نیامده هیچ بلکه گرد غمو ناامیدی روی شهرستان سایه انداخته وفرماندار محترم فقط فکر حفظ جایگاه خودشه افسوس افسوس افسوس!!!!!

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
  • چهار شنبه 20 اسفند 1393 - 22:57 بند ه خدا

    چون نماینده عالی دولت تدبیر و امید شعار هاش تمام شد چیزه نداره چرا اصرار می کنین وقتی یک مسئول کار بکنه وکار کرد قابل ارائه داشته باشه میتونه حرف بزنه وقتی نمیزنه یعنی روش نمیشه دیگه شعار بده چون همه حرفشو مردم حفظند شما خجالتش ندین

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
دیدگاه شما در مورد : علت گریز آقای فرماندار از مصاحبه چیست؟

علت گریز آقای فرماندار از مصاحبه چیست؟ تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ