• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 8166 - تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 - ساعت: 12:07

چاپ
چیزی برای گفتن ندارم!؟

فرماندار میاندورود در راهپیمایی 22 بهمن:

چیزی برای گفتن ندارم!؟


فرماندار میاندورود در مراسم 22 بهمن در پاسخ به درخواست ما برای صحبت درباره این روز مهم، گفت: چیزی برای گفتن ندارم.

به گزارش میانخبر ، امروز 22 بهمن در سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی‌ها دوباره حمایت خود را از انقلاب و رهبری و آرمان‌های شهدا و امام شهدا اعلام کردند.

در شهرستان میاندورود نیز مردم با حضور در این راهپیمایی باشکوه آمادگی و حمایت مردم شهرستان را از این انقلاب اعلام کردند.

در حاشیه این راهپیمایی ارسطو قادری فرماندار میاندورود در پاسخ به درخواست ما برای صحبت درباره این روز مهم، گفت: "من چیزی برای گفتن ندارم".

آیا این گفته فرماندار میاندورود در مقابل حضور چند هزار نفری مردم شهرستان با آرمان‌های انقلاب هم‌خوانی دارد؟!

با اینکه فرماندار یک شهرستان این‌گونه می‌اندیشید ولی مردم فهیم و با شعور میاندورود با شعارهای مرگ بر آمریکا بار دیگر قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدند و حمایت خود را از رهبری اعلام کردند.



برای این پست 14 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 12:23 انقلابی

    واقعا جای تأسف دارد که فرماندار یک شهرستان از خود این چنین رفتارهایی را نشان می دهد.

    پاسخ به نظر
    + 16 - 4
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 13:10 میاندورودی.

    پاسخ این مسئول، جای تعجب و تأسف داشت.. این رفتار حتی در شأن یک فرد عادی نیست چه برسد یه فردی که نماینده مردم محسوب می شود..الله اکبر

    پاسخ به نظر
    + 14 - 5
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 16:39 میاندرودی

    با سلام و تشکراز شما میانخبری ها،واقعا باید متأسف بود برای یک فرماندار شهرستان که بقول خودش حرفی برای گفتن نداره.افسوس............!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ به نظر
    + 10 - 5
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 17:02 بنده خدا

    اگر واقعا این چنین بود باید بحال این مردم گریه کرد وقتی بقول خودشان نما ینده عالی دولت در یک شهرستان در 22بهمن با حضور حماسی مردم حرفی برای گفتن نداره یاد بگوییم انا لله وانا الیه راجعون

    پاسخ به نظر
    + 9 - 4
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 17:12 ناشناس

    ایشون تا کی میخواد به این کارایی که در حد یه فرد معمولی نیست چه برسه به یه مسؤل عالی رتبه در شهرستان رو ادامه بده؟؟؟

    پاسخ به نظر
    + 9 - 4
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 17:14 ناشناس

    با سلام خسته نباشید به شما میاخبری ها واقعأ باید افسوس خورد به حال این فرماندار افسوووووس......

    پاسخ به نظر
    + 12 - 5
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 18:16 محمد

    جناب فرماندار به کجا چنین شتابان!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخوای سیاسی بازی در بیارین بسته دیگه از طرفی شعار میدی از طرف دیگه زیرش میزنی.بنده به دکتر روحانی رای دادم و هنوز سرش هستم اما قرار نیست که شما بعنوان نماینده ایشون اینطور برخورد کنید.

    پاسخ به نظر
    + 12 - 4
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 19:10 مهدی

    باید یه فکر اساسی واسه این رفتارای جناب فرماندار کرد،آدم شرمش میاد وقتی اینطور رفتارهارو میبینه.

    پاسخ به نظر
    + 10 - 4
  • چهار شنبه 22 بهمن 1393 - 20:04 ناشناس

    با سلام و خداقوت به شما زحمتکشان عرصه خبر،بنده یک سؤال داشتم از حضور آقای قادری که واقعا این رفتاراشون یعنی چی؟دلیل خاصی دارن از چنین کارایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ به نظر
    + 10 - 3
  • پنج شنبه 23 بهمن 1393 - 17:20 ولی

    سلام فرماندار بسیجی و جانباز این 9 نفر از بین هزاران نفر صبح صبحانه ساعت 10 خوردند بعد امدند به فکر مردم نبودند انها دشمن فرماندار بودند هر روز بیکار هستند فقط الکی الکی دست و فکر تو خالی خودشان را مشغول می کنند

    پاسخ به نظر
    + 4 - 7
    جمعه 24 بهمن 1393 - 00:29 mojtaba

    شاید حق بافرماندارباشد چون برای روزراهپیمایی کاری نکردندکه حرفی داشته باشه خدا قوت بده به شهردار ولی زاده که به تنهایی جور شهرستان راکشید تاابرو شهرستان حفظ بشه فضا سازی شهرو نورافشانی شب 22بهمن باید ازشهردارمردم تشکرکنند

    پاسخ به نظر
    + 5 - 3
  • پنج شنبه 23 بهمن 1393 - 20:14 مخلص بسیجی ها

    اقای ولی ....چاپلو سی هم حدی داره

    پاسخ به نظر
    + 9 - 2
  • پنج شنبه 23 بهمن 1393 - 23:00 ناشناس

    آقای محترم که به اسم ولی نظر گذاشتی،مردم ما فهیمند،دشمنی در کار نیست برادر من،این چیزا واقعیاتیه که باید روشن بشه واسه مردم و حق مسلم شونه که بدونن چرا فرماندارشون یک چنین رفتارای زننده ای از خودش نشون میده!!!

    پاسخ به نظر
    + 6 - 3
  • شنبه 25 بهمن 1393 - 00:38 صبرایی

    به ریسمان الهی چنگ زنید واز تفرقه بپرهیزید///با این کارهاتون دور اطرافیا سواستفاده میکنن بخدا زشته تمومش کنید میز برا هیچکس نمیمونه نام نیک که ماندگاره پس دست بدست هم دهیم به مهر میاندرود خویش را کنیم اباد////

    پاسخ به نظر
    + 3 - 1
  • شنبه 25 بهمن 1393 - 09:57 جوان بیکار

    این آقا اگر مسوول و جوابگوی مردم میاندرود بودند نمیذاشت که کلی از شرکت های میاندرود بدون دلیل بسته بشن تآسف واقعا تآسف

    پاسخ به نظر
    + 5 - 1
دیدگاه شما در مورد : چیزی برای گفتن ندارم!؟

چیزی برای گفتن ندارم!؟ تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ