• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 8357 - تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - ساعت: 10:21

چاپ
مرکز بهداشتی درمانی تیپ یک سورک افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت؛

مرکز بهداشتی درمانی تیپ یک سورک افتتاح شد


با حضور وزیر بهداشت مرکز بهداشتی و درمانی تیپ یک سورک افتتاح شد.

به گزارش میانخبر ، صبح امروز مرکز بهداشتی درمانی تیپ یک سورک با حضور وزیر بهداشت و درمان، استاندار مازندران، دامادی نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شهردار سورک و فرماندار میاندورود افتتاح شد.

این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با زیر بنای یک هزار متر ساخته شده است.

برای ساخت این مرکز خیر میاندورودی حاج مصطفی آشوری بیش از 700 میلیون تومان هزینه کرد و دانشگاه علوم پزشکی نیز تجهیزات آن را با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان فراهم کرد.

مرکز بهداشتی درمانی سورک دارای قابلیت‌هایی نظیر کلینیک تخصصی با حضور متخصصین اطفال، داخلی، جراحی، بیماریهای زنان و زایمان و روان پزشکی، آزمایشگاه مجهز، داروخانه، کلینیک دندانپزشکی با دو دستگاه یونیت مخصوص با ارائه خدمات ترمیمی، فیشورسیلنت و... و هم‌چنین خدمات رادیولوژی که در مواقع لزوم بر حسب تجویز پزشک انجام می‌شود از جمله قابلیت‌های دیگر این مرکز می‌باشد.

همچنین حاج مصطفی آشوری خیر میاندورودی با هزینه 200 میلیون تومانی در حال ساخت آزمایشگاه این مرکز می‌باشد که تا امروز بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.



مطالب مرتبط با : مرکز بهداشتی درمانی تیپ یک سورک افتتاح شد
برای این پست 7 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • یکشنبه 26 بهمن 1393 - 12:04 Mahdi

    تبریک به همه میاندورودی های عزیز،ان شاءلله شاهد امکانات بیشتری در سطح شهرستان سرسبزمون باشیم.خداوند خیر دنیا و آخرت را نصیب آقای عاشوری بزرگوار بگرداند.

    پاسخ به نظر
    + 9 - 2
    دوشنبه 27 بهمن 1393 - 20:08 حسینی

    امام جمعه کوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
  • یکشنبه 26 بهمن 1393 - 13:41 ناشناس

    خدا قوت مسئولین محترم میاندرودی .

    پاسخ به نظر
    + 4 - 2
  • یکشنبه 26 بهمن 1393 - 13:57 عاشق دامادی

    مهندس دامادی دمت گرم که وزیر بهداشت را اوردی میاندرود را رو سفید کردی . چند سال گذشته میاندرود رنگ وزیر را نمی دید

    پاسخ به نظر
    + 2 - 7