• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 8699 - تاریخ انتشار : جمعه 08 اسفند 1393 - ساعت: 18:10

چاپ
تغییر نام فرودگاه دشت‌ناز به مصلحت مازندران نیست

بازخوانی یک خبر

تغییر نام فرودگاه دشت‌ناز به مصلحت مازندران نیست


نماینده ولی فقیه در مازندران یک‌سال قبل گفته بود: قضیه تغییر نام برای فرودگاه دشت‎ناز را مصلحت نمی‎دانم.

به گزارش میانخبر ، در هفته اخیر در مراسم معارفه شهردار سورک، حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی، امام جمعه میاندورود اظهاراتی درباره فرودگاه دشت‎ناز داشت که دقیقاً یک‌سال قبل آیت‎الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران حرف آخر در مورد این فرودگاه را زده بود؛ اما انگار این زخم خیالی بعد از یک‌سال سر باز کرده است.

امام جمعه میاندورود گفت: نزدیک‌ترین شهر و دروازه ورود به مرکز استان، سورک است و هر کسی از داخل و خارج کشور بخواهد وارد مازندران شود، باید از میاندورود وارد مرکز استان شود.

وی با بیان اینکه دعواها را متوجه نمی‌شوم و دنبال آن هم نبودم و نیستم، ابراز داشت: دنبال نام‌گذاری فرودگاه نبودم و این تصمیماتی است که استان خواهد گرفت.

رسولی تأکید کرد: جای هیچ بحثی وجود ندارد که شما هرچه نامش را بگذارید، فرودگاه در دل میاندورود است و هر کسی می‌خواهد وارد ساری شود باید از میاندورود بگذرد.

این مسئول با بیان اینکه فرودگاه پیش‌کش همه شما در مرکز استان و هر کاری می‌خواهید، انجام دهید، گفت: فرودگاه ظرفیت میاندورود است و نمی‌توانید برای رفتن به ساری از میاندورود عبور نکنید الا اینکه مانند کارآگاه گجت از اینجا بپرید و بروید ساری.

* تغییر نام فرودگاه ساری به مصلحت مازندران نیست

آیت‌الله نورالله طبرسی، یک‌سال قبل «4 اسفند 92» در نشست با پرسنل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه نام فرودگاه ساری در سازمان جهانی ایکائو به نام دشت ناز ساری ثبت شده و به هیچ عنوان تغییر پیدا نمی‌کند، اظهار داشت: آن زمانیکه بحث فرمانداری و بخشداری سورک مطرح شد، توجیهی برای دو فرمانداری در مرکز استان نداشتیم اما به خواسته مردم احترام گذاشتیم، اما قضیه تغییر نام را برای ساری مصلحت نمی دانم.

طبرسی با اشاره به اینکه فرودگاه بحث شهر، نقطه و مکان نیست بلکه بحث بین‌المللی بودن آن است، خاطرنشان کرد: عنوان شهر سورک هنوز در نقشه نیست، پس چطور اسم بین‌المللی فرودگاه به‌نام این شهر ثبت شود؟

وی بیان کرد: تغییر نام فرودگاه به‎نام سورک درست نیست، چرا؟ چون فرودگاه هویت و شناسنامه استان است و باید حفظ شود.

* نام فرودگاه دشت‌ناز قابل تغییر نیست

همچنین مدیرکل فرودگاه های مازندران هم گفته بود: نام فرودگاه ساری را با نام دشت ناز در عرصه بین المللی مطرح بوده و این نام قابل تغییر نیست.

موسی مشاء زمینی افزود: اگر نام فرودگاه ساری به دلیل بین‌المللی بودن، تغییر کند، از رتبه یک به چهار تنزل داریم که در تخصیص اعتبار درجه یک اهمیت به‎سزایی دارد.

این مسئول نام فرودگاه ساری را در تمام نقشه‎های هوایی نامگذاری‌شده اعلام کرد و یادآور شد: نام هواشناسی ساری در اختیار خلبانان قرار گرفته است.


منبع : بلاغ

مطالب مرتبط با : تغییر نام فرودگاه دشت‌ناز به مصلحت مازندران نیست
برای این پست 8 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • جمعه 08 اسفند 1393 - 20:21 f

    اقای حقی عزیز.حرفهای کوتوله ها رو زیاد نذار تو سایت.من اصالتا بچه گهرباران هستم با ایت اله طبرسی موافقم.و شهرستان شدن اشتباه و خیانتی بود.مردم بخش میاندرود فرزندان ساری هستند.انشااله دوستان پی به اشتباه خواهند برد و به ساری برمیگرده.به جناب ارسطو عرض میکنم که فکر نکنه یه وقت فرماندار مرکز استان هستش.جوگیر نشه

    پاسخ به نظر
    + 4 - 10
    شنبه 09 اسفند 1393 - 01:59 صبرایی

    جناب تا چند سال پیش که جز شهرستان به اصطلاح ساری بودیم چه گلی به سر مازدند نه این بود برا یک نامه امضا زدن باید دنبال مدیر تو ساری دو میگرفتیم این حرفها دشمن شاد کن هست یک میاندرودی باید اقتدار خودش رو وابهت خودش رو حفظ کنه ما میاندرودیها این رو تو جنگ هشت ساله نشون دادیم تقدیم دویست واندی شهید از شهری که به قول نماینده ولی فقیه که روی نقشه نیست خیلیه //پس هر دشمنی که جنابعالی با هرکسی داری پیام ما میاندرودیها این است که ما مستقل هستیم فرودگاه مال ماست ومستقل میمانیم یا علی////

    پاسخ به نظر
    + 10 - 1
  • شنبه 09 اسفند 1393 - 00:21 سرباز1195

    سلام. برادر یا خواهر f چرا این حرف و میزنید درشان بچه های گهرباران نیست که این حرف و بزنند. شما به عنوان یک میاندرودی باید از شهرستان حمایت کنید تا امکانات رفاهی و..... بیشتری برای شما مهیا شود .چرا باید ما از ساری بوجه بگیریم درحالی که تمام هستی و نیستی ساری بخشی از آن در اختیار ما هست مثل نوار ساحلی . جنگل و...و. فرودگاهی که بوجه اش برای ساری خرج میشود به جای این که برای میاندرود که فرودگاه در آنجا هست خرج شود .لطفا خوب فکر کنید بعد تصمیم بگیرید

    پاسخ به نظر
    + 7 - 1
  • شنبه 09 اسفند 1393 - 07:31 رضا

    میانخبر.خبرهارورصد نمیکنین.حاج آقا رسولی داشتن غیرمستقیم جواب آقای شمشیربندرودادن که جداشدن میاندورود رو خیانت میدونستند.فکر نکنم کسی تومیاندورود دنبال تغییر اسم فرودگاه بوده یاباشه .مرکز نشینان استان خودشون هول شدن وترسیدند.اینا رومامیاندورودیها هم میدونیم

    پاسخ به نظر
    + 2 - 4
  • شنبه 09 اسفند 1393 - 22:22 ...

    سام ببخشید اقای که میگه اسم سورک تو نقشه نیست سواد داره که بره نقشه بخونه یا در گوگل سرج کنده . سوچلما تو نقشه هست سورک نمی خاست باشه؟

    پاسخ به نظر
    + 6 - 2
  • یکشنبه 10 اسفند 1393 - 00:08 ناشناس

    سلام و خدا قوت جانانه به میانخبری ها.عزیزی که به اسم f نظر گذاشتین و خودتونو گهربارانی معرفی کردین،درست نیست اینطور صحبت کردن و توهین کردن به شخص خاصی،میاندورود حقش بود که شهرستان بشه با این همه وسعت و وفور نعمت،از کوه گرفته تا دشت و دریا.اینها کم نیست!بنظرتون با این همه پتانسیل نباید شهرستان می شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ به نظر
    + 5 - 0
  • یکشنبه 10 اسفند 1393 - 17:15 نادری

    سلام میاندورود ظرفیت یک شهرستان را دارد که شد الان نوبت ماست که ظرفیت بشناسیم و قدر بدانیم و دست در دست هم دهیم و آبادش کنیم اگر همت کنیم با این همه پتانسیل یکی از شهرستان موفق خواهیم شد اما فرودگاه متلق به میاندورود است و نام دشت ناز برازنده است.

    پاسخ به نظر
    + 2 - 1
  • یکشنبه 10 اسفند 1393 - 20:40 ولوجايي

    سلام كسي گوگل را مي شناسد باسواد نيست تازه گوگل اسناد رسمي ما هم نيست به جاي اين حرف ها برويد مشكل شهرستان را حل كنيد خصوصا بخش گهرباران را چند سالي است هيچ امكاناتي ندارد ولي آقايان قيافه بزرگان به خود مي گيرند راحتي ياد مان افتاد يك وقتي اسم كرمانشاه را عوض كردند پس عزيز كمي به حرف بزرگتر گوش كن ( ته بلاره )

    پاسخ به نظر
    + 3 - 0
  • یکشنبه 10 اسفند 1393 - 22:03 میاندرودی

    با سلام این نماینده های شریف میاندرود کجا هستند یا نه آنها هم مثل آقای طبرسی فکر می کنند پس شعارهای انتخاباتی شان کجا رفت که خود را دایه دار میاندرود می دانستند میاندرودیهای عزیز کمی تامل کنید که این آقایان به فکر ما نیستند

    پاسخ به نظر
    + 2 - 1
دیدگاه شما در مورد : تغییر نام فرودگاه دشت‌ناز به مصلحت مازندران نیست

تغییر نام فرودگاه دشت‌ناز به مصلحت مازندران نیست تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ