• آخرین اخبار
  • پربیننده ترین اخبار
موقعیت صفحه دوم سمت راست
اخبار

کد خبر : 9105 - تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - ساعت: 18:42

چاپ
جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در سورک

گزارش تصویری/

جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در سورک


جشنواره تخم مرغ‌های رنگی عصر امروز در شهر سورک با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و اعضای شورای شهر و شهردار سورک برگزار شد.

به گزارش میانخبر ، جشنواره تخم مرغ‌های رنگی عصر امروز در شهر سورک با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و  اعضای شورای شهر و شهردار سورک برگزار شد.



مطالب مرتبط با : جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در سورک
برای این پست 8 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • سه شنبه 26 اسفند 1393 - 19:18 reza

    چقده کار جالب و مفرحی بود،تبریک باید گفت به شهردار جوان سورک با این ایده های نو!خدا قوت

    پاسخ به نظر
    + 11 - 5
  • چهار شنبه 27 اسفند 1393 - 02:15 صبرایی

    چه عکسهایی گرفتن شوراهای ما اگه اگه اینکار در میدان امام حسین برگزار میشد خیلی جالبتر بود وبازتاب زیادی هم داشت ولی برنامه ریزی که یکدفعه باشه فقط تو عکس باید بچه های شورا رو دید وتاسف خورد...ولی بازهم جای تقدیر داره وخوب بودش دست مریزاد داره///////////////////

    پاسخ به نظر
    + 9 - 3
  • پنج شنبه 28 اسفند 1393 - 02:08 علیخوانی

    مگر شهرداری واحد زیباسازی هم داره؟!!!.....اگر داره پس در این 17 سال کجا بود؟!!!

    پاسخ به نظر
    + 3 - 0
  • پنج شنبه 28 اسفند 1393 - 09:48 سورکی

    در جواب آقا یا خانوم علیخوانی باید گفت این هم از درایت شهردار با سلیقه ماست که این واحد زیباسازی را در شهرداری احیا کرده است!!

    پاسخ به نظر
    + 3 - 0
  • پنج شنبه 28 اسفند 1393 - 09:59 سعید

    می خواستم در همینجا از شهردار عزیزمان بابت شروع زیباسازی شهرمان تشکر ویژه کرده و از اعضای محترم شورا و همشهریان عزیز تقاضا کنم در این زمینه مانند عقب نشی ملک هاکمال حمایت و همکاری را داشته باشند

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
  • پنج شنبه 28 اسفند 1393 - 16:03 وفادار

    با شروع زیباسازی ها بالاخره ما حسرت شهرهای اطراف را نخواهیم خورد. شهردار خداقوت.....!!!!

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
  • پنج شنبه 28 اسفند 1393 - 18:35 فائزه ابراهیمی

    از اینکه این جشنواره را برای ما برگزار کردین متشکرم و از اقای شهردار کمال تشکر را داریم و امیدواریم هر سال این جشنواره برگزار شود.

    پاسخ به نظر
    + 4 - 0
  • پنج شنبه 06 فروردین 1394 - 01:15 میثم

    سلام خدا قوت شهردار جوان . همچنان به شهرداری چون شما افتخار میکنیم

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
دیدگاه شما در مورد : جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در سورک

جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در سورک تغییر کد

موقعیت صفحه دوم سمت چپ